Toon posts:

[Excel] willekeurige files uit C: worden geopend bij startup

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
typisch probleempje; bij het opstarten van excel 2002 worden bestanden uit C:\ geopend. niet alles wordt gestart en het lijkt volledig willekeurig te zijn. wel zijn het telkens de zelfde bestanden die hij probeert te openen. het zijn dus niet alleen excel-bestanden, maar ook systeembestanden, log-files etc.

ik heb norton av volledig geupdate draaien, ik heb systeemherstel gedraaid, office opnieuw geinstalleerd en het probleem blijft zich voordoen.

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

En als je eens kijkt naar de shortcut properties wat de instellingen daar zijn. Wellicht staat er een commandline argument achter excel wat er voor zorgt dat er bestanden worden geopend?

Verwijderd

Topicstarter
Woudloper schreef op 05 oktober 2004 @ 00:04:
En als je eens kijkt naar de shortcut properties wat de instellingen daar zijn. Wellicht staat er een commandline argument achter excel wat er voor zorgt dat er bestanden worden geopend?
hehe. :+ ik start gewoon de executable

probleem gevonden: ik had blijkbaar de machtigingen op C:\Documents and Settings\user niet helemaal goed ingesteld. ik had geen rechten in \WINDOWS en \UserData wat voor dit soort bizarre problemen zorgt.