Toon posts:

Kan geen video importen in pinnacle

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb van vakantie wat video's gemaakt met een digitale camera

Ik heb deze destijds op de PC gegooid met windows movie maker.

Ik wil ze nu gaan bewerken in Pinacle studio V9.0 alleen ik kan de video's niet inladen dan geeft het programma de foutmelding dat hij het bestand niet kan openen.

Ook kunnen de filmpjes niet met winamp worden afgespeeld maar wil wel met windows media player.

Kan ik de filmpjes op één of andere manier omzetten zodat deze wel af te spelen en te bewerken zijn door NIET microsoft crap software

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Welk formaat/codec zijn ze en welk formaat/codec ondersteund pinnacle?

Verwijderd

Topicstarter
tis een AVI bestand

Als ik met een progje zoals avicodec kijk bij codecs dan staat daar een hele waslijst met codecs geen idee wat je daarvan zoekt

als ik het met een progje zoals Gspot probeer dan geeft hij codec en sound N/A aan dus not available

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2004 17:47 ]

Verwijderd

Hallo!

Ik geef dit topic even een schopje, want ik heb precies hetzelfde probleem. Ik ben zo stom geweest om de eerste helft van een video met Windows Movie Maker op de hardeschijf te zetten, omdat ik dacht dat je daarna met ieder programma kon editen...

Hierna heb ik Pinnacle Studio 8 geinstalleerd en de tweede helft van de video op hdd gezet. Nu ik wilde editen bleek dat ik de eerste helft van de Windows Movie Maker bestanden niet in Pinnacle kon importeren.

Hoe krijg ik dit wel voor elkaar?