sinds een week heb ik een sweex annex-a wireless adsl router maar ik zit met een aantal problemen, 1 ervan is dat ik het online contactformulier van sweex niet verstuurd krijg (ik krijg een foutmelding.. weet niet meer wat precies overigens.. alles was wel goed ingevuld) .. het andere probleem is dat de telefonische helpdesk van sweex niet te bereiken is, de ene keer gaat de telefoon wel over maar wordt er gewoon niet opgenomen, de andere keer is het in gesprek, al met al is er met sweex geen contact te krijgen.. ook niet via de mail, na 3 dagen nog geen reply, de gebruiksaanwijzing (zowel op de cd, als het boekje als de pdf geeft geen instellingsoverzicht en dus kom ik hierheen
ik heb de firewall aanstaan (via grc.com getest en alles is dicht)
maar ik wil graag wep encryptie inschakelen (liefst 128 bits) helaas lukt dat niet, met een zelf verzonnen sleutel raakt de verbinding weg en kom ik niet meer in de router (verbinding is weg) ik moet de router aan en uitzetten om er weer in te komen, wie heeft hier een verklaring en oplssing voor?
macadressen invoeren: ik wil graag de router opdracht geven om alleen de macadressen van mijn laptop en pc toegang te geven, ik weet echter niet waar ik dit kan instellen.. ook hiervoor: wie weet hoe dat moet?
alvast bedankt!
patrick
ik heb de firewall aanstaan (via grc.com getest en alles is dicht)
maar ik wil graag wep encryptie inschakelen (liefst 128 bits) helaas lukt dat niet, met een zelf verzonnen sleutel raakt de verbinding weg en kom ik niet meer in de router (verbinding is weg) ik moet de router aan en uitzetten om er weer in te komen, wie heeft hier een verklaring en oplssing voor?
macadressen invoeren: ik wil graag de router opdracht geven om alleen de macadressen van mijn laptop en pc toegang te geven, ik weet echter niet waar ik dit kan instellen.. ook hiervoor: wie weet hoe dat moet?
alvast bedankt!
patrick