Ik ben tevreden gebruiker van Firefox, maaaar een dingetje vind ik een beetje irritant; elke keer als je (o.a.) op een dode link klikt (of je surft zonder verbonden te zijn met internet, of een frame in een pagina is dood enz...) krijg je een waarschuwingsbericht van firefox in de trand van "this page cannot be found" en dan moet je op "ok" drukken en dan kan je weer verder...
Ik vroeg me dus af is er een manier om dit uit te zetten, zodat die berichten op een andere manier komen (waarbij je niet op ok oid hoeft te drukken om verder te kunnen) of gewoon helemaal niet komen??
Heb trouwens gezocht op tweakers en google, maar kon niets vinden (kan aan de manier liggen waarop ik zoek, maargoed alsnog lukte het niet)...
//edit
vroeg net aan iemand, of ie dat wist (via msn) en diegene zegt dattie nooit van die waarschuwingen krijgt
Ik vroeg me dus af is er een manier om dit uit te zetten, zodat die berichten op een andere manier komen (waarbij je niet op ok oid hoeft te drukken om verder te kunnen) of gewoon helemaal niet komen??
Heb trouwens gezocht op tweakers en google, maar kon niets vinden (kan aan de manier liggen waarop ik zoek, maargoed alsnog lukte het niet)...
//edit
vroeg net aan iemand, of ie dat wist (via msn) en diegene zegt dattie nooit van die waarschuwingen krijgt
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2004 15:43 ]