Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Nummermelder incl SMS toestel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik ben op zoek naar het volgende.

Ik heb al wat sites en google afgezocht maar ik weet niet echt op welke woord combi ik moet zoeken.

Maar goed wat zoek ik nu.

Eigenlijk wil ik een nummer melder met groot display, die ook SMS-jes kan ontvangen en versturen via het vaste net.

Iemand een idee of zo-iets bestaat ?????

Thanxs !!!!!

• Pakjebakmeel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-11 17:05
De nieuwe telefoons schakelen automatisch tussen vaste net of gsm netwerk als ze buiten bereik zijn van een basis station. Dan zullen ze vast wel nummermelding hebben, en kunnen smssen . Maar waarom wil je perse een groot scherm?

Verwijderd

Topicstarter
Pakjebakmeel schreef op 04 oktober 2004 @ 15:34:
De nieuwe telefoons schakelen automatisch tussen vaste net of gsm netwerk als ze buiten bereik zijn van een basis station. Dan zullen ze vast wel nummermelding hebben, en kunnen smssen . Maar waarom wil je perse een groot scherm?
Nu heb ik een draadloze nummer melder. Die staat boven op mijn TV.
Als ik dan op de bank zit kan ik zien wie er beld (geeft gelijk naam weer als deze er in staat)

Dat grote scherm is dus heel fijn. Nu zou dat nog beter zijn als ik daarin ook SMS-jes kan bekijken, dan nog een klein toetsenbordje er voor waarmee ik sms-jes kan versturen ..... dat zou echt super zijn.

Ik wil het dus niet op een toestel (lees telefoon) zelf.

Nu ontvang ik trouwens ook al sms-jes .... maar dan wordt het voorgelezen door zo'n robotachtige stem.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

--> I&T

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:20

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

De Villa Nova van Primafoon kan SMSen en SMSontvangen en heeft een groot scherm. Ik gok dat nr. weergave er ook op zal zitten ;).

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• jobcohen
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-11 21:55
Siemens Gigaset SL74

Verwijderd

kieskeurig.nl enz...

Verwijderd

Topicstarter
Maar nu nog zonder toestel.

Dus ik wil geen nieuwe telefoon kopen. Die heb ik al.

Ik zoek dus puur een losse set (nummermelder / SMS station)
Pagina: 1