Ik ben bezig met een webform waarop ik dynamisch imagebuttons zet en daaran een even koppel. Dat doe ik via:
myFunction pikt dan de events op
Deze event wordt prima aangeroepen tijdens de postback alleen vind deze plaat NA de Page_Load()
Is er een manier om dit goed te krijgen met een override. De myFunction doet namelijk iets wat de uitvoer van de Page_Load aanpast. Na een refresh is van de pagina klopt het wel maar dan wordt de postback als het ware weer uitgevoerd en dat is niet de bedoeling natuurlijk
Zou iemand me hierbij kunnen helpen. Ik heb het vermoeden dat ik in de buurt van de overrides moet gaan zoeken maar mijn ervaring is niet super te noemen
code:
1
2
3
4
5
6
| img = new ImageButton(); img.ImageUrl = "../Images/opties/delete.gif"; img.AlternateText = strOptie + " verwijderen.."; img.CommandName = "Verwijderen"; img.CommandArgument = intOptieId.ToString(); img.Command += new CommandEventHandler(myFunction); |
myFunction pikt dan de events op
code:
1
2
3
4
| void myFunction(object sender, CommandEventArgs e)
{
// code
} |
Deze event wordt prima aangeroepen tijdens de postback alleen vind deze plaat NA de Page_Load()
Is er een manier om dit goed te krijgen met een override. De myFunction doet namelijk iets wat de uitvoer van de Page_Load aanpast. Na een refresh is van de pagina klopt het wel maar dan wordt de postback als het ware weer uitgevoerd en dat is niet de bedoeling natuurlijk
Zou iemand me hierbij kunnen helpen. Ik heb het vermoeden dat ik in de buurt van de overrides moet gaan zoeken maar mijn ervaring is niet super te noemen