Toon posts:

[APACHE] Problemen met phpdev / apache

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dit is nu de tweede poging op de tweede PC waarop ik het hele riedeltje van phpdev installeer. Weerom hetzelfde probleem; mijn localhost compiled niet maar geeft zichzelf te downloaden:

Afbeeldingslocatie: http://www.webdeveloping.nl/upload/?4005433820

dit staat in het bestand:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
function FindProxyForURL(url, host)
{
    if( url.substring(0, 5) == "http:" )
    {
        return "PROXY 80.65.96.52:3128; DIRECT";
    }
    else if( url.substring(0, 4) == "ftp:" )
    {
        return "PROXY 80.65.96.52:3128; DIRECT";
    }
    else
    {
        return "DIRECT";
    }
}

Weet iemand waar dit aan ligt en hoe dit te verhelpen is? Ik heb verscheidene FAQ's, readme's en dit forum er op na gezocht, maar ik vind geen gelijkenissen in andermans problemen en geen oplossingen in andermans oplossingen.

• Wolf87
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12:48
waarom installeer je het niet apart dan, dan heb je zoizo de nieuwste versies van de verschillende onderdelen en kan je alles makkelijker instellen naar je eigen eisen

Verwijderd

Topicstarter
Wolf87 schreef op 04 oktober 2004 @ 16:22:
waarom installeer je het niet apart dan, dan heb je zoizo de nieuwste versies van de verschillende onderdelen en kan je alles makkelijker instellen naar je eigen eisen
Ik snap deze opvatting, maar phpdev bestaat uit 5 aparte dingen (apache, sql, php etc) die allemaal handmatig ingesteld dienen te worden op vlakken waar ik weinig tot geen weet van heb. Op het eerste systeem waar ik het op probeerde draaide het tot op een gegeven moment, clean OS er weer op en opnieuw installeren hielp niet. phpdev is voor mensen zoals ik, maar helaas werkt dit zaakje niet en heb ik het wel ontzettend hard nodig.

• Wolf87
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12:48
je hebt van deze soorten programma's ook nog andere, probeer anders

phptriad, deze is wel te vinden met google

Verwijderd

Topicstarter
Wolf87 schreef op 04 oktober 2004 @ 16:28:
je hebt van deze soorten programma's ook nog andere, probeer anders

phptriad, deze is wel te vinden met google
proberen waard, merci

ik hou men op de hoogte

Verwijderd

Topicstarter
phptriad doet ongeveer hetzelfde

inplaats van het download-venster geeft hij meteen het file-associatie-venster weer

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:57

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Softwarevragen horen niet thuis in Programming & Webscripting maar in Software Algemeen

PW -> SA

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, ik zag dit net pas in de FAQ

Ik heb net deze tutorial door zitten lopen, voor het handmatig installeren/configureren van apache, php, mysql & perl. Dit heeft geen resultaat geboden (dwz, in mijn taakbalk schijnt alles ok te werken. Alle icoontjes op groen, maar dezelfde stomme fout blijft hangen). Ook als ik op een andere pc in dit netwerk mijn interne ip in de browser intik krijg ik een 404.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2004 00:45 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ulfheidin, ik heb 3 kicks van je verwijderd. Laat dit soort nutteloze schoppen de volgende keer achterwege todat de laatste reply in je topic 24 uur oud is.

Geef even aan:

• Werken normale HTML pagina's wel?
• Werkt het in andere browsers wel?
• Werkt het op andere computers wel?
• Werkt een simpel PHP bestand (hello world ofzo) wel?

[ Voor 39% gewijzigd door Spider.007 op 06-10-2004 21:40 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1