Toon posts:

[w98: IE6] vorige volgende knoppen draaien om + foutmelding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het volgende, een windows 98 pc met internet explorer 6. Windows updates zijn allemaal opgehaald en is virusvrij. Wanneer ik internet explorer start zie ik dat binnen een seconde de vorige en volgende knoppen omdraaien, wat bij mij de indruk wekt dat dit gedaan wordt door een of ander script. Bij het afsluiten van ie6 krijg ik een foutmelding waar gesproken wordt over het bestand msvbmv50.dll wat verband lijkt te hebben met visual basic. Ik heb spybot, adaware, hijackthis ed al gedraaid en alle aanwezige hits verwijdert. Tevens heb ik in het register diverse links uit de menu's van ie6 kunnen halen, echter de bovengenoemde problemen krijg ik er niet uit.

Iemand ideeen?

• tullius
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-08 11:02
Probeer eens met toolbarcop
Hier kan je het vinden, misschien kan je zo de knoppen herstellen:
http://www.mvps.org/sramesh2k/toolbarcop.htm

www.compucated.be

Verwijderd

Topicstarter
Dit heb ik geprobeerd, maar werkt niet

Verwijderd

Topicstarter
software hierboven is neit de oplossing. Iemand anders een idee?!?

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2004 14:16 ]

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-08 20:53

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Als je rechts van die knoppen rechtsklikt op het lege gedeelte naast de knoppem, en dan aanpassen, daar kun je de volgorde van de knoppen gewoon instellen. Als dat ook niet helpt, probeer danIE6 anders eens los opnieuw te installeren, misschien dat dat helpt :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
De knoppen worden door 'iets' aangepast. In eerste instantie staan ze goed, maar binnen een seconde zie je dat ze worden omgedraaid. Werkbalk aanpassen heeft dus geen zin. Ik heb al eens tevergeefs geprobeerd internet explorer opnieuw te installeren.

Verwijderd

Lezen |:(

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2004 16:51 ]

Pagina: 1