Toon posts:

Cd-rom speler kapot?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey

sinds een uurtje doet m'n cd-rom speler erg raar. Hij spint wel normaal op, maar het duurt veel langer voor ik op de drive kan komen....

EN, als ie opspint, en hij is op z'n topsnelheid, dan hoor ik een harde tik, en dan gaat ie heel traag spinnen..

EN, af en toe krijg ik de melding dat ie geen drive kan vinden

EN, Af en toe leest ie geen enkele cd...

Ik heb er al een schoonmaak cd ingehad, maar het hielp niks..

wat denken jullie?

• Overspeed
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08 13:27
Ja, lijkt mij kapot.

Aopen toevallig?

Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.

Verwijderd

Topicstarter
Nee.. Tis een Cyberdrive 50x

zit nog garantie op, dus terug ermee dan maar

Verwijderd

Heb 't zelfde gehad met zowel CD-rom als HD.
Oorzaak: los contact v/d voeding (Cd-rom: intern, HD: stekkertje).

• Overspeed
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08 13:27
Al die dingen die jij beschrijft, die had ik ook bij een Aopen 48x. Harde tik, beetje op en down spinnen, maar niks meer lezen... Kapotski..

Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.

• Zap
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Zap

~

Op zaterdag 30 december 2000 16:17 schreef Overspeed het volgende:
Al die dingen die jij beschrijft, die had ik ook bij een Aopen 48x. Harde tik, beetje op en down spinnen, maar niks meer lezen... Kapotski..
dit komt me erg bekend voor.. ik had een tijdje terug nl. precies hetzelfde probleem, ook met de a-open 48x.
'k heb nu een nieuwe en die doet het (nog) perfect!

#

• Hyperbird
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
zo heb een philips 40x en 48x net na de garantie naar de klote geholpen:(

Dus nu ben ik overtuigd GEEN PHILIPS MEER|:(

A-open is volgens mij het zelfde loop werk.

Verwijderd

Hoe oud is ie?
Mijne ging na 20maanden langzaam dood.
Eerst moeite met het herkennen van CDs. Later luste ie geen CDs meer behalve audio CDs. En later kwam de lade er ook bijna niet meer uit. Nog een tijdje later vertikte ie alles.

Heb nu een nieuwe gekocht. Een vreselijke 52speed CD-rom. Het is nu net alsof m'n computer gaat opstijgen als ik er een CD in doe.

Heb ik tenminste niet een extra koeler nodig :)
Pagina: 1