Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Lexus!
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Heb altijd mijn 6230 gesynchroniseerd met mijn outlook 2003, ging altijd goed. Nu na een herinstallatie wil ik dit weer installeren, lukt het alleen niet meer. Ik draaide eerst versie 6.2 van de nokia PC suite, nu draai ik (nadat versie 6.2 niet werkte) 6.4. Ik krijg de volgende foutmelding, waarvan ik op Tweakers noch Google of Nokia.com een zinnig antwoord kan vinden:

Gegevens van SyncML-server.

De SyncML-client heeft niet gereageerd.

--------------------------------------------------------------------------------
Mogelijke oplossing

Controleer of de telefoon niet actief is en het logo van de netwerkprovider wordt weergegeven en start vervolgens de synchronisatie opnieuw.

Bladeren door de telefoon via Internet Explorer (Nokia Phone Browser) lukt overigens wel.

//Solved

Heel erg vreemd. Na paar keer opstarten van de pc en/of telefoon deed hij het nog niet. Na het ontvangen van een smsbericht deed hij het spontaan wel. Wat dus de oorzaak is weet ik niet, maar het probleem is opgelost.
Excuses voor het overbodige topic :)

[ Voor 15% gewijzigd door Lexus! op 04-10-2004 13:55 ]

Verwijderd

Vond het toch de moeite waard om hierop te reageren.

Ik had dus hetzelfde probleem en na jouw verhaal dacht ik......laat ik mezelf eens een smsje sturen en wellicht dat hij dan bij mij ook spontaan gaat werken.

En verdomd het werkt!!!! Na de ontvangst van een dom smsje deed ie het.

THX