Toon posts:

Norton antivirus(NAV) sluit af bij installatie!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo allemaal,

Ik heb een probleem bij het installeren van Norton Antivirus.
Zodra ik de cd in de drive doe krijg ik de autorun die vraagt wat ik wil doen, dit blijft gewoon zolang staan als ik wil.
Als ik dan vervolgens "installeer Norton Antivirus" selecteer.
Krijg ik de vraag wilt u voor u installeert scannen op virrussen.
Meestal voordat ik gedruk heb is de setup al weer afgesloten.
Mocht ik een keer snel zijn en er wel voorbijkom word de installatie ZONDER FOUTMELDING gelijk afgesloten. (os = XP-home)

Het volgende heb ik ondernomen :

De virrus scan vooraf wel doen (deze word namelijk niet afgesloten als je optijd bent met selecteren)
Vind hij geen virrussen meer, omdat ik weet dat als je deze scan doet hij het met de defenities doet die op de cd staan. heb ik ook nog de hardeschijf in een andere computer (met de nieuwste defenities) gehangen en vervolgens de scan gedaan.
Ook deze vond geen virussen.

Addaware kon ik wel installeren, maar zodra ik deze opstart word hij ook afgesloten. Toen ik de PC in veilige modus opstarte kon ik WEL de adaware scan doen die toen genoeg vond en het ook verweiderd heb, maar ik kon NAV niet installeren in veilige modus.

Ik heb ook al geprobeerd een nieuwe user aan te maken op de computer (met admin rechten) en het bij die user te installeren, maar ook dat werkt niet, ook daar word NAV gelijk afgesloten.

Verder ik ik al een "Clean Boot" geprobeerd. dit vond ik op de norton site zelf, bij msconfig alle niet Microsoft processen niet laten opstarten. ook geen resultaat.

Ik heb ook al bij Regedit (register) alle proccessen die ik niet herkende uit de RUN gehaald, en ook gekeken in de map opstarten van windows ook die is leeg. Nog steeds kan ik norton niet installeren.

Ik heb ook al met Hijack een system scan gedaan, deze vond wel een aantal gekke dingen maar die heb ik dus verweiderd, weer zonder succes.

Verdere heb ik nog meerdere Spyware programma's en een aantal online virrus scans gedaan. deze vonden allemaal niks.

Natuurlijk heb ik ook al op google, verschillende forums, Norton site enzv. enzv. gezocht, ik kan nergens iets vinden wat op dit probleem lijkt.

Ik ben op het moment een beetje door me iedeen heen, dus mijn vraag is of iemand nog suggesties heeft voor wat ik kan doen om norton wel geinstalleerd te krijgen op de pc.

Alvast bedankt,
Met vriendelijke groeten,

Seb

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Ga terug naar de winkel en ruil hem voor een andere virus scanner. NAV & symantec zuigen namelijk bigtime.
(je kan btw ook je hijack this log nog effe posten)