bestand downloaden van internet zonder klikken

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• zwartemerel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-02 23:02

zwartemerel

uhm.. niets aparts te melden

Topicstarter
hoi

ik wil graag een bestand automatisch downloaden van internet, mag het liefst in een script zijn, wat ik wil downloaden is:

http://www.sophos.com/downloads/ide/ides.zip

als ik dat in windows doe dan vraagt hij hier m`n gebruikersnaam en wachtwoord (kzit achter een proxy) en of ik wil openen of opslaan.

de gebruikersnaam mag er wel gewoon op 1 of andere manier in worden gezet, zodat dat altijd het zelfde gebr en ww er instaan.

is hier een script voor?

alvast bedankt

henri

--->--> www.zwartemerel.nl <--<---

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-05 15:44
wget?

ach...in een volgend leven lach je er om!

• zwartemerel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-02 23:02

zwartemerel

uhm.. niets aparts te melden

Topicstarter
ok.. morgen op school even testen

alvast bedankt

--->--> www.zwartemerel.nl <--<---

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Als je wat verder op de sophos site had rondgekeken, had je hun verwijzing naar SGET ook wel gevonden, een soortgelijke tool aan wget.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

zwartemerel,

Het valt me op dat ik nu al 3 topics tegen ben gekomen waarin jij min of meer dezelfde vraag stelt:

[rml]0siris in "[ DOS/WIN] Sophos server autoupdate scrip..."[/rml]
Sophos.. Auto update/
bestand downloaden van internet zonder klikken/

Dat is toch echt niet de bedoeling op GoT - je hebt nu op 1 plek je vraag lopen, en als er mensen zijn die antwoord op je vraag weten dan krijg je daar wel antwoord op. De vraag op andere plekken of in andere topics gaan stellen zien we iig liever niet :)

Daarnaast valt het me op dat uit je vragen erg weinig initaitief blijkt - ik kan me goed voorstellen dat de algehele opdracht die je moet doen (voor school?) wat overweldigend is als je hier net nieuw in bent - maar als je simpelweg de moeite doet om het op te delen in kleinere stukjes denk ik dat je al een heel eind kan komen.

In ieder geval zou ik je aanraden in je topic meer op te gaan nemen wat je zelf al geprobeerd en gedaan hebt en uitgezocht hebt om je probleem op te lossen. Ook dat is een vereiste op GoT namelijk :)

[ Voor 92% gewijzigd door elevator op 04-10-2004 23:23 ]

Dit topic is gesloten.