hallo,
Ik heb een probleempje met windows: direct nadat winxp Pro + sp1 geboot is en de opstartprogramma's zijn geladen krijg ik een vervelende BSOD.
Het vervelende is dat dit "zomaar" is gebeurd, ik heb niets geinstalleerd/veranderd/verwijderd etc. de laatste keer dat er een sessie windows was.
In Veilige modus start hij wel gewoon op. Ik dacht eerst dat het misschien Zonealarm was, aangezien dat nog wel eens zonder reden vaag wil doen, maar nadat ik dit eraf heb gegooid is er geen verbetering.
Heb ook gescanned op virussen/adware : geen resultaat.
In mijn systeemlog staan nu wel hoop foutmeldingen, maar het merendeel komt doordat ik in veilige modus ben opgestart na de foutmelding. De foutmeldingen van de sessie die niet in veilige modus opstarte (en dus een BSOD gaf) zijn:
-uit systeemlog:
In veilige modus is ie trouwens wel helemaal stabiel... maar dat werkt beetje bagger
alvast bedankt
Ik heb een probleempje met windows: direct nadat winxp Pro + sp1 geboot is en de opstartprogramma's zijn geladen krijg ik een vervelende BSOD.
Het vervelende is dat dit "zomaar" is gebeurd, ik heb niets geinstalleerd/veranderd/verwijderd etc. de laatste keer dat er een sessie windows was.
In Veilige modus start hij wel gewoon op. Ik dacht eerst dat het misschien Zonealarm was, aangezien dat nog wel eens zonder reden vaag wil doen, maar nadat ik dit eraf heb gegooid is er geen verbetering.
Heb ook gescanned op virussen/adware : geen resultaat.
In mijn systeemlog staan nu wel hoop foutmeldingen, maar het merendeel komt doordat ik in veilige modus ben opgestart na de foutmelding. De foutmeldingen van de sessie die niet in veilige modus opstarte (en dus een BSOD gaf) zijn:
-uit systeemlog:
uit toepassingslog (als je dat zo noemt):DCOM kreeg foutmelding 'Deze service kan niet in veilige modus worden gestart. ' bij het starten van de EventSystem-service met de argumenten '' om de server
{1BE1F766-5536-11D1-B726-00C04FB926AF} te starten
Ik hoop dat iemand misschien een suggestie heeft wat ik er mee moet doen, want ik heb geen id wat er mis is (vooral omdat ik niets heb veranderd).Windows kan het klassenregisterbestand niet uit het geheugen verwijderen omdat het momenteel door een andere toepassing of service wordt gebruikt. Het bestand wordt uit het geheugen verwijderd als het niet meer wordt gebruikt.
In veilige modus is ie trouwens wel helemaal stabiel... maar dat werkt beetje bagger
alvast bedankt
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2004 12:38 ]