Keyboard geeft af na gebruik van Spiritus. Normaal?

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122418

Topicstarter
Hoi, Ik heb een cordless keyboard van logitech en maakt het schoon met spiritus zoals vele tweakers dat doen. Maar ik heb zo een zwarte met "silveren" randjes.
De probleem is dat tijdens het schoonmaken de silveren gedeeltes loslaten en dus mijn keyboard daar weer "wit" wordt.

Is dit normaal dat het loslaat het verf/coating loslaat met spiritus??? :(

Dus wil ik vragen aan andere tweakers of die daar ervaring mee hebben (dure modellen geven misschien niet af?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122648

Sterk spul he, die spiritus :Y)

Nee, maar dat zou best kunnen dat het gewoon te sterk is en begint te bijten in je toetsenbord, gaat de verf gewoon los..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pakjebakmeel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-06 12:26
schoonmaken? :+ tis da?.

l0l, ik denk idd dat het de verf gewoon oplost... Ik maak mijne nooit schoon en die is uit 1985 ofzoow :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122418

Topicstarter
Dat betekent dus dat ik weer met een spuitbus over die gedeeltes heen moet :(

Maar dat hoort toch eigenlijk niet, kan toch niet naar de winkel vragen of alles spiritus bestendig is? 8)7

Trouwens als je een zwarte keyboard hebt dan valt al het vuil veeeel sneller op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63711

Spiritus gebruik je vaak om verf van je vingers te halen. Dus het zal ook wel de verf van je toetsenbord afhalen he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BN
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-10-2024

BN

Anoniem: 63711 schreef op 04 oktober 2004 @ 15:56:
Spiritus gebruik je vaak om verf van je vingers te halen. Dus het zal ook wel de verf van je toetsenbord afhalen he :P
Spiritus? Eerder terpetine dacht ik, maar dat hangt beetje af van op wat voor basis de verf is. Desalniettemin moet je zowiezo oppassen met oplosmiddelen. Spiritus is wel minder aggressief dan wasbenzine of aceton maar toch. Eerst even testen op de onderzijde of ergens anders uit het zicht kan meestal geen kwaad...

"Grandma was slow, but she was old....!!"

Pagina: 1