Toon posts:

DTM2 zwart beeld

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Specs:

AMD Barton 2500+
Asus A7N8X Deluxe Rev2.0
1gig Corsair
Saphire Radeon 9800pro
DirectX 9.0c

Het spel start perfect op, en speelt ook perfect enzo, maar als ik in het ATi Control Panel AA en filtering op 4X ofzo wil zetten krijg ik zwart beeld als de race begint, alleen links vanonder de baan zie ik. Op 8X ofzo allemaal zelfde probleem, alleen als ik dan in het control panel alles zet op toepassingsgebonden krijg ik wel beeld, maar zonder AA of filtering vind ik het maar lelijk :(

Had de Catalyst 8.07Beta, heb die eraf gegooid en de 4.9 erop gezet, zelfde probleem
Heb de resolotie eens op 1024x768 gezet ipv 1152x864, zelfde probleem

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Heb je de nieuwste patch geinstalleerd van DTM2?

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

• robbydw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-11 14:16

robbydw

live your life

Geen commentaar

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de patch zojuist geinstaleerd maar het helpt niets.

Telkens als ik een race start, en zwart beeld krijg omdak ik AA heb aangezet druk ik CTRL+ALT+DELETE voor DTM2 te stoppen, maar deze keer luktte het precies niet en ik druktte paar keer CTRL+ALT+DELETE en ineens was het beeld daar :? En het ging mooi en zeer vloeiend

Maar mijn probleem is dus nog steeds niet opgelost, en het is niet mooi zonder AA en filtering :'(

Verwijderd

Ligt waarschijnlijk aan je vid drivers, download eens 1 driver voor die je nu hebt..

Verwijderd

Topicstarter
Als ik de race start is het dus zwart en zie ik alleen die baan links vanonder, dan druk ik CTRL+ALT+DELETE, ik sluit taakbeheer meteen weer, en daar heb ik mijn beeld, alleen wel zonder links vanonder die baan. En als de race gedaan is voor contineu & replay enzo, dat is ook weg.

Dan maar eens de 4.8 proberen :?

Verwijderd

catalyst 4.8 gebruiken en vooral : high-reflection bonnets uitzetten ;)
4.9 heb ik nooit geinstalleerd gehad maar met de 8.07 beta's werkt AA iig niet, met 4.8 wel :)

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2004 12:58 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gewoon high-reflection bonnets uitgezet en het werkt perfect nu ;)

Thx
Pagina: 1