Toon posts:

[XP] softwaredistribution/download - mag die weg?*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kon er geen ander onderwerp over vinden, dus maak ik even een nieuw aan.
Kan het kwaad als je de c:/windows/softwaredistribution/download van je computer gooit? De dir is bij mij nl 500 mb, beetje onzin lijkt mij |:(

ik heb trouwens ook mijn twijfels over het nut van c:/windows/winsxs, las ergens dat daar oude drivers in worden opgeslagen.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2004 10:55 ]

Verwijderd

Topicstarter
ServicePackFiles verwijderen wordt op site afgeraden, terwijl ik in ander GoT topic las dat je het gewoon kon wegsmeissen. Had het alleen al gedaan, net als softwaredistribution/download en tot nu toe nog geen problemen gehad :)
Scheelt toch weer een gig

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

heel leuk voor je allemaal, maar als iedereen voor dit soort kleine dingen een draadje gaat maken word het wel een dolle boel he.

Verwijderd

Topicstarter
SSH schreef op 04 oktober 2004 @ 18:28:
heel leuk voor je allemaal, maar als iedereen voor dit soort kleine dingen een draadje gaat maken word het wel een dolle boel he.
Waar slaat dit nu op? :( Dat jij nu een supernerd bent die alles al weet :r
Ik zag nog geen onderwerp hierover en verwachtte dat andere mensen hier ook wel wat aan zouden hebben O-) Er zijn veel nuttelozere threads te vinden. |:(

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2004 22:56 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 oktober 2004 @ 22:53:
[...]

Waar slaat dit nu op? :( Dat jij nu een supernerd bent die alles al weet :r
Ik zag nog geen onderwerp hierover en verwachtte dat andere mensen hier ook wel wat aan zouden hebben O-) Er zijn veel nuttelozere threads te vinden. |:(
Inderdaad, ik verwijder deze troep nu ook. Ik word gek van ruimtegebrek problemen op mijn kleine c partitie.

Bedankt.
Pagina: 1