Toon posts:

Lexmark software code weggegooid...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een kennis van me heeft een nieuwe Lexmark X5150 printer/scanner/fax gekocht. Bij het installeren van de software heeft ze echter de verpakking van de schijf weggegooid, en daarmee ook de serial. Niet echt slim dus, maar nu heeft ze dus wel een probleem. Het printen en scannen werkt wel, maar de fax-functie niet.

De leverancier van het apparaat weigert haar verder te helpen en bij Lexmark krijgt ze verschillende mensen aan de lijn, maar na veel gedoe heeft ze nog steeds geen nieuwe productcode gekregen.

Waarom zou het voor Lexmark nou zo'n probleem zijn om een nieuwe code ofzo door te geven? Als het product niet legaal verkregen is, bel je toch niet naar de fabrikant met de vraag of ze je kunnen helpen.

Verwijderd

Ja, lexmark moet je hiermee gewoon helpen. Valt weinig verder over te zeggen.

• ernstblaauw
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-02 14:37
Verwijderd schreef op 04 oktober 2004 @ 10:41:
Ja, lexmark moet je hiermee gewoon helpen. Valt weinig verder over te zeggen.
Ik denk wel dat je de aankoopnota nodig hebt om een nieuwe code te krijgen.

Verwijderd

Kan best zijn dat ze een nieuwe code moet kopen om gebruik te kunnen maken van de software.
offtopic:
Je moest eens weten hoeveel mensen hun Windows 98 boekje (+licentie) weggooiden

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 05 oktober 2004 @ 10:13:
Kan best zijn dat ze een nieuwe code moet kopen om gebruik te kunnen maken van de software.
offtopic:
Je moest eens weten hoeveel mensen hun Windows 98 boekje (+licentie) weggooiden
Je zou toch verwachten dat het een beetje tot de service van de fabrikant zou behoren.

Verwijderd

ja, maar de fabrikant mag ook een beetje zorgvuldigheid van de klant verwachten, en als ze kosten in rekening brengen zou ik dat zelfs redelijk vinden omdat er ook adminstratiekosten aan zitten.

Verwijderd

Ik zou gewoon brief met kopie van nota sturen .... lijkt me erg raar als ze je dan geen nieuwe code toesturen.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 05 oktober 2004 @ 11:13:
ja, maar de fabrikant mag ook een beetje zorgvuldigheid van de klant verwachten, en als ze kosten in rekening brengen zou ik dat zelfs redelijk vinden omdat er ook adminstratiekosten aan zitten.
Er is een verschil tussen een code kopen en de administratieve kosten betalen

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 oktober 2004 @ 11:33:
[...]

Er is een verschil tussen een code kopen en de administratieve kosten betalen
Daar heb je gelijk in!
Je kan inderdaad een code kopen tegen administratiekosten, maar dit is gewoon mierenneukerijmodus!!
Ik denk dat de strekking van het verhaal duidelijk is. En sorry voor mijn onduidelijkheid, mijn excuses.
Pagina: 1