Toon posts:

US Robotics Turbo Accesspoint & Router 100MB

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Wie weet of het mogelijk is om 2 US Robotics Accesspoint & Routers met elkaar draadloos te verbinden van het type usr8054? In de handleiding kan ik hier niks over vinden. Ook google biedt geen uitkomst.

bvd

Verwijderd

ik neem aan deze: USR805450

info vanaf [url=site]http://www.usr.com/support/5450/54xx-du-ug/index.html[/url]

802.11g Wireless Turbo Multi-function Access Point

Compatibel met U.S. Robotics 802.11g Wireless Turbo 802.11g DSSS met snelle gegevensoverdracht van 54/22/11/5,5/2/1 Mbps
Uit 64, 128 of 256 bits (optioneel) bestaande sleutel-WEP (Wired Equivalent Privacy), draadloze gegevenscodering ten behoeve van veiligheid
Volledige ondersteuning voor 802.11b open en gedeelde codeverificatie
AP-beheer in standaard webbrowers
Roaming-functionaliteit
Filtering van MAC-adressen
Naadloze aansluiting op bekabelde Ethernet 802.3 10/100 Base-TX en LAN's van pc-netwerken om bestaande netwerken snel en gemakkelijk uit te breiden
Toewijzing van dynamische IP-adressen via DHCP of van statische IP-adressen via een speciaal hulpprogramma
AP-firmware-upgrades zijn mogelijk via TFTP-transfers

Het is dus mogelijk volgens mij!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:30

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

/bot modus:

Hoepel even een end op :(

/Onderbouwd"

- GoT Huisregels - post in het juiste subforum, netwerken != overige hardware :o
- drie regels is niet bepaald een topicstart
- je hebt nog nooit in andermans topic gepost. Wees eens sociaal, het is hier een community, geen helpdesk...
- wees volledig en nauwkeurig, de enige typenummer die je noemt klopt van geen kanten.

Kort gezegd, doe aub wat meer de moeite, want dit is echt beneden peil :o

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.