Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• wizzard
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-05 07:23
Mischien een stomme vraag maar goed ik heb sinds gister een acer n10 pda gekregen alleen de kabel (usb) zit er niet bij.
Nou heb ik ooit een keer zo'n cardreader gekocht extern en daar zit ook een usb kabel bij voor het aansluiten
ofwel een mini usb en een gewone . kan ik die ook tussen de n10 en de comp hangen ??? of doet dat vreemd ?

MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)

• antimute
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-11 08:51

antimute

Developer

werkt gewoon zo'n kabel, geen probleem

i9 9900K, ASRock B365 Phantom Gaming 4, 32GB DDR4, EVGA RTX3070Ti XC3 ULTRA GAMING

• TwoR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-11 13:55

TwoR

Gekleurde stippen

Dat werkt gewoon. Je had het ook eerst even kunnen testen voordat je het hier komt vragen. Spullen gaan niet stuk door even te testen.

• wizzard
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-05 07:23
TwoR schreef op 04 oktober 2004 @ 09:26:
Dat werkt gewoon. Je had het ook eerst even kunnen testen voordat je het hier komt vragen. Spullen gaan niet stuk door even te testen.
Bij mij vaak wel heb vaak pech haha :)
ik ga ff testen dankjewel

edit en het werkt alleen wil hij iets met exchance server doen voor het de emailmappen enzo snap het nog niet maar kijk ff verder :)

[ Voor 19% gewijzigd door wizzard op 04-10-2004 10:56 ]

MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)