Toon posts:

[WinXP SP2] Tip: Simpel SP2 op je WinXP CD slipstreamen

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik kwam een programmatje tegen dat geheel automatisch SP2 op je XP CD slipstreamed.

Waarom moelijk doen als het makkelijk kan?

Ik heb het reeds geprobeerd, en het werkt nog ook :)

http://mhtools.knoware.nl...streamer/AutoStreamer.zip

Je doet je WinXP CD in je CD/DVD drive. Je download de Netwerk installatie van WinXP SP2.

Start het programma op, en kies ervoor dat je rechtstreeks van de CD wilt slipstreamen.

Vertel het programma daarna waar SP2 staat, en let it slipstream!

Na ongeveer 30 min spuugt ie een ISO file uit, en ik neem aan dat je wel weet wat je daarmee moet doen :)

Verwijderd

was al eens gepost in sp2 draadje }:O
handig tooltje maar heb al de offical WinXP inc sp2 cd

• mjszwo
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Je kan het ook doen met nLite. Daarmee kan je zelfs overbodige troep als MSN Explorer en Windows Tour verwijderen :)

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-05 12:44
en overbodige services... en een aantal instellingen alvast zetten zoals je wil... en modified uxtheme :D nlite is cool :)

• Corpii
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-05 21:56

Corpii

Le Tostie

ik heb het gewoon handmatig gedaan, weet je tenminste zeker dat het goed gaat en kun je nog een unattended install maken zonder grote omweg

Verwijderd

EeuwigeDuister schreef op 04 oktober 2004 @ 13:46:
ik heb het gewoon handmatig gedaan, weet je tenminste zeker dat het goed gaat en kun je nog een unattended install maken zonder grote omweg
Dat kun je nadien ook met autostreamer doen! Gooi ik mijn belangrijkste progs erbij op!

• Corpii
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-05 21:56

Corpii

Le Tostie

Verwijderd schreef op 12 oktober 2004 @ 09:57:
[...]

Dat kun je nadien ook met autostreamer doen! Gooi ik mijn belangrijkste progs erbij op!
ik heb het nu met Nlite gedaan, kun je er een hoop uitslopen. ben nu aan t zoeken hoe ik office mee gestreamed krijg, verder wil ik alleen nog sonic stage (voor netMD) er in hebben. van de andere programma's zijn teveel update's. kun je na 3 maanden weer alle software gaan updaten.

we zoeken verder

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Dit was inderdaad al een gepost, ik zie hier nu niet echt een mooie discussie uit voortkomen. Waarschijnlijk werkt het programma gewoon, zitten er weinig fouten in en kunnen wij daar weinig aan doen :).

Behalve het klik klik werk zie ik het voordeel in dit programma ook niet.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.