10.3 zwart wit beeld

Pagina: 1
Acties:
  • 175 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:11
Hoi Ik heb perongeluk wat op mijn tb gezet en nu is me hele omgeving zwart wit binnen me mac.

ik heb me mac keihard uitgezet en opnieuw opgestart. bij het starten krijg je de blauwe omgeving maar dat schakeld al gauw om in zwart wit.

bij de instellingen staat gewoon volledige kleuren,

weet iemand een oplossing om dit weer terug te draaien?

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterve
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09 21:13

wouterve

Swinger of States

Haha, dat is een accessibilityfunctie van OS X :). Hij is makkelijk uit te zetten: ga naar Systeemvoorkeuren en selecteer daar Universele toegang. Dan die je een stel verdomd grote buttons met "Schakel wit (zwart) op zwart (wit) in" en "Stel beeldscherm in op grijs (kleur)". Een beetje spelen met die knoppen zal de kleur in je mac wel snel terugbrengen, denk ik :). Of, dat kan natuurlijk ook, je gebruikt de toetsencombinatie die je eerder ook al (onbewust) hebt gebruikt: appeltje-alt-control-8, dat werkt ook :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duinkonijn
wouterve schreef op 04 oktober 2004 @ 01:29:
Haha, dat is een accessibilityfunctie van OS X :). Hij is makkelijk uit te zetten: ga naar Systeemvoorkeuren en selecteer daar Universele toegang. Dan die je een stel verdomd grote buttons met "Schakel wit (zwart) op zwart (wit) in" en "Stel beeldscherm in op grijs (kleur)". Een beetje spelen met die knoppen zal de kleur in je mac wel snel terugbrengen, denk ik :). Of, dat kan natuurlijk ook, je gebruikt de toetsencombinatie die je eerder ook al (onbewust) hebt gebruikt: appeltje-alt-control-8, dat werkt ook :).
_/-\o_ had overal zitten kijken behalve daar _/-\o_

was echt zo van :( toen het gebeurde

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-05 09:41
Altijd grappig als dit gebeurt. Al meerdere klanten aan de telefoon gehad die dachten dat ze hun Mac konden weg gooien. :P

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duinkonijn
Sage schreef op 04 oktober 2004 @ 12:49:
Altijd grappig als dit gebeurt. Al meerdere klanten aan de telefoon gehad die dachten dat ze hun Mac konden weg gooien. :P
mha ik had nog hoop toen ik opnieuw opstarte en het blauwe scherm tijdelijk voorbij zag flitsen.

maar vreesde wel een her installatie op internet kwam ik alleen HP zwart wit printers tegen in combinatie met OSX 10.3