Toon posts:

Compleet Systeem P4 3.0 Ghz

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey ik ben van plan dit systeem te kopen

http://speedcomputers.nl/nl/p_52.html

Met de extra opties:

p4 3,0 Ghz
1024 mb ram
Ati Radeon 9600Xt
DVD-RW Nec 3500

Is dit systeem goed genoeg voor de laatste games? :?
(sorry niet zo heel veel verstand van)

• Egg
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-01 15:24

Egg

In der Schweiz jah!

je kan natuurlijk ook per onderdeel ff neuzen hoe het qua prestaties in de markt ligt uiteraard...(benchmarkje hier en daar)

maar cpu en ram is ok, je vga is ietwat karig, kies dan een 9800 pro, die is maar 10 euro duurder by de mycom, maar 123 keer zo snel

edit:
wel lezen otto 8)7
niet bij de mycom dus...
kzou als nog voor die 9800 pro gaan
uiteraard ook een ietsiepietsie grotere HDD nemen tuurlijk. kzou voor de 160 gaan

[ Voor 26% gewijzigd door Egg op 04-10-2004 00:55 ]

MSI GX660R for the win!

• Cybersijp
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-01 17:06
↑↑↑↑↑↑ met otto !!!!!!! (ik moet eens wat sneller tikken hier :P

Alfred,

Welkom op Gathering of Tweakers!!!

je eerste post en meteen een naar mijn idee niet zo'n moeilijke. Tis nl. net wat je zelf er van wil maken/uit wil geven.

Je kan het zo gek maken als je zelf wil natuurlijk, maar ik zou bijvoorbeeld in jouw opzetje bij die shop een grotere hdd erbij doen(40 gig kan echt niet meer tegenwoordig) plus de ati 9800 pro 256 bist versie, kaart kost maar een stukje meer maar heeft heel wat meer performance in zich als de 9600 XT.

Verder kan je middels de search hier op het forum bij bijvoorbeeld een van de diverse subfora(game, video en beeldkanonnen) vaak goed zien wat er nodig is /gaat zijn. daar zijn ook veel tweakers aan wezig die zich doorlopend bezig houden met het tweaken van hun systeem zodat ze de meest grote performance van hun kast op het gebied van games halen.

Dat is dus een goede plek om alvast te zoeken, immers je vraag is niet erg moeilijk. Plus is erg persoonsgebonden. Ik kan nl. niet in je portemonnee kijken. (wil ik wel hoor ;) )

Succes met het samenstellen :)

[ Voor 6% gewijzigd door Cybersijp op 04-10-2004 01:00 . Reden: wordt oud :D ]

Mijn lieve dochter Jo-Anne Chloé : Machtig kind, dat ook van friet houd, maar wil dat nou niet???

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:01

Bergen

Spellingscontroleur

Als je 'de laatste games' wilt spelen zit die 40 GB inderdaad binnen de kortste keren vol, daar zou je echt spijt van krijgen. Harde schijven kosten tegenwoordig toch geen reet meer. Voor 15 euro meer heb je een dubbel zo grote hd en voor 20 euro het dubbele PLUS 8 MB cache (snellere laadtijden enzo). Doe daar nog eens 12 euro bij en je hebt zelfs een 3 keer zo grote. Denk niet dat je 'm nooit vol krijgt, daar kom je wel achter als je 'm eenmaal hebt. ;)

Verwijderd

Topicstarter
Jah HD was ik vergeten ja daar wou ik een Sata 200gb in doen. En bedankt voor de tips qua videokaart.

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Dat je er niet zoveel verstand van hebt, betekent niet direct dat jij dingen niet kan uitzoeken. Het is juist beter voor jezelf om research nu te doen, om zo er achter te komen hoe de componenten werken en presteren die jij later gaat kopen. Dit kan op allemaal manieren, waarvan reviews lezen de gemakkelijkste is.

Alleen al van de videokaart, zijn erg veel reviews te vinden. Door op de frontpage te zoeken in het nieuws of in de reviews kom je al erg ver. Om je even een duwtje in de goede richting te geven:
De juiste videokaart voor elk budget uitgezocht
Vergelijking van acht ATi-videokaarten
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.