Toon posts:

Nforce3 250GB of VIA K8T800??

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hey beste mensen,

ik ben aan het zoeken naar een nieuw moederbord maar nou ben ik er nog niet over uit of ik een moederbord met een Nforce3 250GB of VIA K8T800 chipset moet pakken. en of ik dan een Asus of een MSI moet pakken. Zouden jullie mij een beetje kunnen informeren over deze opties.

Groeten Heintje

• Nilco
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:12
Nou moet je me niet gaan na-apen :+ ;)

AMD64 met welke chipset?

• Egg
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-01 15:24

Egg

In der Schweiz jah!

lang leve het zoeken naar benchmarks, en het vormen van een eigen merk-geweize-voorkeur :7

dusss, google ff, bekijk de eerste de beste 5 benchmarks, bekijk wat je met je mobo wil, en maak uw keuze..

Edit:

Btw, je kan het beste een s939 ipv s754 kopen als je er geld voor heb... :| (dual channel geheugen gebruik, beter op de toekomst voorbereid qua upgraden)

[ Voor 31% gewijzigd door Egg op 04-10-2004 01:07 ]

MSI GX660R for the win!

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Zie ook de FAQ van dit subforum hoe je het e.e.a. moet uitzoeken :)

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Aanvulling: aangezien je hier relatief nieuw bent (Welkom op GoT! :) ) en dit niet helemaal de manier is om van GoT gebruik te maken, raad ik je aan om terug te klikken naar de [faq]registratievoorwaarden[/] en deze alsnog in z'n geheel aandachtig te doornemen en dan met name het forumgedrag gedeelte. Zodoende kun je jezelf een beter beeld verschaffen van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten ;)

In dit geval had je vooronderzoek moeten plegen door o.a. de FAQ van het probleem-gerelateerde subforum te raadplegen. Hier in PMG is dat dus de PMG FAQ en daarin had je onder het kopje "Welke processor/moederbord/geheugen moet ik nemen?" genoeg informatie kunnen terugvinden :Y)

Een tipje voor de toekomst: lees voortaan de "Let op" tekst bovenaan in de [New Topic] van elk subforum. Deze staat er echt niet voor de sier ;)

Dit topic is gesloten.