Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat] duidelijkere errors

Pagina: 1
Acties:
  • 59 views sinds 30-01-2008

• NomoDigger
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-11 21:02
Soms kan je ergens op GOT niet bij, (topic gelocked terwijl je reactie tikt, linkje naar topic ik HK). Zou de errormessage die je dan krijgt iets leesbaarder kunnen worden voor mensen?
Dus "topic gelocked" of "geen HK acces" ipv "error"?

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Er zitten iets van ruim 300 errors in React, en om ze allemaal aan te passen is nogal een heidens karwei ;)
Verder krijg je dezelfde error niet alleen als je een topic naar de HK verplaatst is, maar ook als 'ie in area51 is verdwenen etc.
Dus om dan elke keer een aparte foutmelding te maken is zo goed als onmogelijk, zeker als je in het achterhoofd houdt dat React niet alleen op GoT gebruikt wordt ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Fludizz
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Als je de foutmeldig leest staat er vaak genoeg informatie in om uit op te maken waardoor het komt ;)

zoals bijvoorbeeld als het in een forum staat waar je niet bij mag:
De gebruiker heeft geen toegang tot categorie 6.
(interne identificatie: category::get_categorydata::category_not_allowed)
Als tweaker moet je imho zulke foutmeldingen kunnen begrijpen ;)

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

NomoDigger schreef op 04 oktober 2004 @ 00:25:
Soms kan je ergens op GOT niet bij, (topic gelocked terwijl je reactie tikt, linkje naar topic ik HK). Zou de errormessage die je dan krijgt iets leesbaarder kunnen worden voor mensen?
Dus "topic gelocked" of "geen HK acces" ipv "error"?
De eerste error is voluit "Gebruiker kan niet posten in dit topic" als ik me niet vergis, en dus afdoende duidelijk, en de 2e kan technisch niet (React is generieke software en mag security technisch niet aangeven welk forum je geen rechten op hebt).
Fludizz schreef op 04 oktober 2004 @ 00:28:
Als je de foutmeldig leest staat er vaak genoeg informatie in om uit op te maken waardoor het komt ;)

zoals bijvoorbeeld als het in een forum staat waar je niet bij mag:

[...]

Als tweaker moet je imho zulke foutmeldingen kunnen begrijpen ;)
En wat is er mis met gewoon "De gebruiker heeft geen toegang tot categorie 6." begrijpen? 8)7

[ Voor 28% gewijzigd door curry684 op 04-10-2004 00:30 ]

Professionele website nodig?

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:26

crisp

Devver

Pixelated

dat kan idd gebeuren, maar de foutmelding kan om technische redenenen niet verder specifiek daarop worden aangepast...

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.