Als ik mijn pc opstart krijg ik de volgende error in het postscreen :
"DRAM Timing is too tightly so reload timing"
Press any key or del to continue
Ik heb een 865PE Neo2 met een P4 p800 3.0 GHz
Me geheugen is standaard DDR400 2.5 clocks (zeg ik dat goed?)
Nu heb ik mijn settings even bekeken, maar met veranderen ervan biedt geen gewenst resultaat. Mijn videokaart is overigens een ASUS ATI Redeon 9600XT 128 Mb
Even wat settings uit mijn bios :
Wat ik overgens ook heb, reset doet het niet. Als ik vanuit windows of linux een reboot geef, valt me scherm zwart, en blijven de leds van mijn plextor px-712a en me lan knipperen. Dan moet ik mijn doos uitzetten, even wachten en dan gaat ie weer, en uiteraard weer met de bovenstaande melding.
"DRAM Timing is too tightly so reload timing"
Press any key or del to continue
Ik heb een 865PE Neo2 met een P4 p800 3.0 GHz
Me geheugen is standaard DDR400 2.5 clocks (zeg ik dat goed?)
Nu heb ik mijn settings even bekeken, maar met veranderen ervan biedt geen gewenst resultaat. Mijn videokaart is overigens een ASUS ATI Redeon 9600XT 128 Mb
Even wat settings uit mijn bios :
Wie o Wie kan mij hiermee helpen, ik heb wat gegoogled maar niet met een oplossing.AGP Capture Size : 128Mb
DRAM TIMING
CAS # Latency 2.5 clocks
RAS# Prechange 3 clocks
RAS to CAS delay : 3 clocks
Prechange delay : 8 clocks
Burst Lenght 8 clocks.
Wat ik overgens ook heb, reset doet het niet. Als ik vanuit windows of linux een reboot geef, valt me scherm zwart, en blijven de leds van mijn plextor px-712a en me lan knipperen. Dan moet ik mijn doos uitzetten, even wachten en dan gaat ie weer, en uiteraard weer met de bovenstaande melding.