Toon posts:

Canon 20D + Sigma 18 - 125 mm F 3.5-5.6 DC

Pagina: 1
Acties:
  • 71 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik ben van plan de Canon 20D in combinatie met de bovenstaande Sigma lens aan te schaffen.
Is er iemand die me kan adviseren over deze combinatie?

Groet,

Menno

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 04-02 22:51

FaceDown

Storende factor.

De camera is uitstekend natuurlijk. Over die lens zou ik ook wel wat meer willen weten. Op fredandmiranda staat geen review helaas.

Groetjes, FaceDown.

Verwijderd

me too me too! niets idd op fredmiranda, photozone ofzo, alleen een paar testpics op dpreview en pbase. De cam kan idd weinig aan fout gaan ;)

• B-lennium
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-01 14:55

B-lennium

Volvo 164 1975!

ik denk dat een licht sterkere lens makkelijker/mooier is of de 24-135 IS van canon.
ik ben ook op zoek naar een goede vervanger van mn 300D kitlens, en graag met betere lichtsterkte en zoom.

De snelheid van het geheel word bepaald door de langzaamste schakel

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Is er iemand die me kan adviseren over deze combinatie?
Als je de Fotografie Policy had gelezen voordat je dit topic opende, had je dit gelezen:
De veelvoorkomende vraag "Hoi ik heb xxx euro, welke camera moet ik kopen/zoek maar wat voor me uit?" is nog steeds niet toegestaan, aangezien GoT en daarmee het Fotografie forum geen plek voor verkopers op locatie is. Gebruik bekende sites zoals DCResource en DPReview om een idee te krijgen over de kwaliteit van camera's in een bepaalde prijsklasse. Uiteindelijk moet je dus zelf een keus maken.
Dit geldt ook voor jou: ga gewoon zelf reviews lezen, zorg dat je de cam in handen krijgt zodat je weet hoe hij aanvoelt, enzovoort. Succes :)

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.