WAAROM IK? WAAROM NIET JIJ!
Waarom doet mijn Athlon het weer eens niet, zoals ie hoort.
Ik hebt net een PC inmekaar geflatst en ja hoor me athlon schijnt perfect te werken.
Totdat ik een spelletje wil spelen dan slaat me pc MUUR vast. Zelfs als ik met paintbrush bezig ga een potret te maken van me grootmoeder slaat ie ook vast.
Van mensen (sniper), zal geen namen noemen krijg ik dus te horen dat het aan me 235watt?
voeding ligt en dat ik een 300watt? voeding moet aanschaffen voor een leuke prijs van 1dag werken.
Dus Intel is wel wat stabieler op een NORMALE PC dan Athlon omdat ie zonodig HARD ZUIGT! aan me voeding.
Klopt dit? Moet ik EEN 300WATT voeding aanschaffen?
ps. ik heb een creative g-force ddr...
En ehmz IK WIL SPELLETJES SPELEN!!!
))
Hopelijk krijg ik een reactie, en ik wil geen AMD vs INTEL REACTIES
))))
GROENTEN ^Diz
Waarom doet mijn Athlon het weer eens niet, zoals ie hoort.
Ik hebt net een PC inmekaar geflatst en ja hoor me athlon schijnt perfect te werken.
Totdat ik een spelletje wil spelen dan slaat me pc MUUR vast. Zelfs als ik met paintbrush bezig ga een potret te maken van me grootmoeder slaat ie ook vast.
Van mensen (sniper), zal geen namen noemen krijg ik dus te horen dat het aan me 235watt?
voeding ligt en dat ik een 300watt? voeding moet aanschaffen voor een leuke prijs van 1dag werken.
Dus Intel is wel wat stabieler op een NORMALE PC dan Athlon omdat ie zonodig HARD ZUIGT! aan me voeding.
Klopt dit? Moet ik EEN 300WATT voeding aanschaffen?
ps. ik heb een creative g-force ddr...
En ehmz IK WIL SPELLETJES SPELEN!!!
Hopelijk krijg ik een reactie, en ik wil geen AMD vs INTEL REACTIES
GROENTEN ^Diz