Toon posts:

Filmpjes blijven schokkend afspelen ?!?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
In win98 & ME doet alles het perfect, maar mijn filmpjes blijven maar schokken in 2k...
Ik heb al van alles geprobeerd. nieuwste via & matrox drivers, bios, etc. Maar nix werkt..
Zelf denk ik dat het aan de via drivers ligt. Iemand ook dit probleem gehad..en hopelijk een oplossing ???

systeem: asus a7v + duron 800@1000, 128mb, matrox g400 dh, .....

• nadd
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-08 16:22
Ik weet xdat je er vrij weinig aan hebt maar dit blijkt een win2k probleem te zijn, soms willen andere players wel eens helpen(dus geen mediaplayer7.0)

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Probeer de default windwos media player eens.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• bartvb
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 26-08 16:09
Oh, ligt volgensmij een beetje aan de codec maar bij mij is het zo dat DivX movies ongeloofelijk bagger worden als ik een beetje boven de 1024x768 uit kom.. Als ik de film op die resolutie of lager draai gaat het perfect (celly366, standaar i810 'videokaart').. Erg weird. probeer het dus eens op 1024x768

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al andere players geprobeerd... werkt niet . . .. en ligt ook niet aan de codec, want het is met alle formats: mpg,asf,svcd,divx....

niemand anders problemen gehad met die via drivers in 2k ??

Verwijderd

Divx films draaien niet allemaal soepel bij mij, als ik het schuifje van de divx kwal voluit zet. Onder 98se wel. Duron 700, 128mb ram, geforce 2 MX. res maar 800x600 32 bit

Verwijderd

SChuifje van de kwaliteit?
Waar zit dat dan?

• Apache
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-08 14:28

Apache

amateur software devver

Op zondag 31 december 2000 14:29 schreef Apoc2 het volgende:
Waar zit dat dan?
Daar kan ik alleen aan als ik de nicemc plugin voor winamp gebruik, dan kan ik aan de eigenschappen van de divx-plugin.

If it ain't broken it doesn't have enough features

Verwijderd

Op zondag 31 december 2000 14:29 schreef Apoc2 het volgende:
Waar zit dat dan?
Als je divx filmpjes opent in bv mediaplayer 6.*. Ga na het openen naar bestand-eigenschappen-geavanceerd-divx eigenschappen-dan CPU

Verwijderd

Staat umda aan ?
Pagina: 1