Toon posts:

[XP] Windows log steeds weer uit!*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het op mn laptop dat windows steeds weer uitlogt het is een illigale versie van XP en ik had hiervoor adaware gedraaid en sinds dien doet hij dit! Ik heb alle tips al geprobeerd via de CD manier werkt het niet en om in het netwerkregister te komen werkt het ook niet hij zegt namelijk steeds : Error while opening Key... iemand nog een ander idee ofzo??

Verwijderd

Als het daadwerkelijk een illegale versie is van Xp, ben ik bang dat we je niet verder kunnen helpen...sorry ...

Verwijderd

Opstarten met de recovery cd,
vervolgens in de windows\system32 dir het volgende intypen:

copy userinit.exe wsupdater.exe

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 oktober 2004 @ 21:36:
Opstarten met de recovery cd,
vervolgens in de windows\system32 dir het volgende intypen:

copy userinit.exe wsupdater.exe
Het was te verwachten dat dan toch iemand ging helpen :) /me wacht op het snelste modje...

Verwijderd

Mja, dit heeft imho niets te maken met de al dan niet legale versie whatsoever. Ik heb dit meerdere malen gezien bij volledig legale versie's, en om de topic starter er zo op af te rekenen dat hij toevallig een niet legale versie gebruikt....

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:13

markvt

Peppi Cola

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

volcom112,

Je topicstart is enigszins moeilijk te volgen omdat je wat vlarden aan informatie geeft ;)
Als ik je topic goed interpreteer heb je al wel wat dingen geprobeerd - maar wat je precies geprobeerd hebt, en ofdat die gelukt zijn kan ik er niet echt in terugvinden. Misschien dat je iets duidelijker kan toelichten wat je al geprobeerd en gedaan hebt? :)

Verder pas ik je topic titel even aan zodat de Windows versie er in staat :)

Verwijderd

Topicstarter
Oke wat ik precies geprobeerd heb tot nu toe is dit:

Windows Operated Systems - FAQ//#37

ik heb Register via het netwerk geprbeerd maar ik kreeg geen toegang tot het register ik kreeg wel verbinding tot de computer.

toen heb ik het Ntpassword diskette/cd geprobeerd maar dit haalde ook niks uit..
Pagina: 1