Volgens de handleiding is het mogelijk naast single events tegen een vried(in) te spelen ook een circuit te spelen.
Zal wel meer races achter elkaar zijn.
Maar de handleiding heeft een wat (naar mijn weten) foute beschrijving om dit te kunnen doen:
stap1
kies in het hoofdmenu de optie Single Event en druk op de x-toets.
Hierna verschijnt het scherm waarin je een spelvariant kun kiezen
(deze stap klopt dus al niet, als ik Single event kies kom ik in het character select scherm).
Stap2 gaat verder over character select. (gaat nog even door in handleiding geen zin om allemaal over te typen)
Kan iemand mij vertellen hoe ik dit kan doen (en eventueel hoe ik meer dan alleen peak 1 kan racen in multiplayer, ik heb alle peaken in conquer the mountain wel gehaald)
Of is dit een fout in het spel/handleiding?
Zal wel meer races achter elkaar zijn.
Maar de handleiding heeft een wat (naar mijn weten) foute beschrijving om dit te kunnen doen:
stap1
kies in het hoofdmenu de optie Single Event en druk op de x-toets.
Hierna verschijnt het scherm waarin je een spelvariant kun kiezen
(deze stap klopt dus al niet, als ik Single event kies kom ik in het character select scherm).
Stap2 gaat verder over character select. (gaat nog even door in handleiding geen zin om allemaal over te typen)
Kan iemand mij vertellen hoe ik dit kan doen (en eventueel hoe ik meer dan alleen peak 1 kan racen in multiplayer, ik heb alle peaken in conquer the mountain wel gehaald)
Of is dit een fout in het spel/handleiding?