Toon posts:

HP 3816 wil niet luisteren naar mij

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een HP Deskjet 3816 van de Aldi, 2 jaar oud.
Als je dat ding aanzet (maakt niet uit of de USB kabel erin zit en of de kap open of dicht en of de patronen erin zitten of niet), dan gaat-ie:
ca. 30 sec rommelen, de motoren draaien, pakt 1 blaadje heel langzaam terwijl de 3 lampjes om de beurt knipperen.
Daarna knipperen 2 lampjes tegelijkertijd en dat blijft dan zo.
Als je vervolgens op de paper feed knop drukt, pakt die opnieuw een blaadje wat er schoon weer uit komt.
Naar andere commando's luistert die niet. Als je de kap open doet dan gebeurt er niets.
We weten niet wat er aan de hand is. Printer stuk? Kunnen we de chips niet resetten of flashen?

Verwijderd

Schop!

Ik heb precies hetzelfde probleem, heb echter wel net nieuwe cartridges gekocht dus zou fijn zijn alssie weer ging werken.... Weet iemand of en hoe je dus bij een hp-printer harde reset kan doen? 8)7

• _FlasH_
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-02 15:16
*Meldt*

Hier hetzelfde probleem... Ding is idd 2 jaar oud.
Lampjes knipperen omstebeurt en er gaat langzaam 1 papiertje doorheen.

• dnhelle
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:44
Vorig jaar op stage heb ik dit probleem ook gehad. We hebben de printers toen vervangen omdat ze al meerdere keren problemen hadden gegeven.

Ik weet niet wat die printers van jullie hebben gekost, maar ik zou voor iets anders kijken.

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

breinonline

Are you afraid to be known?

Wat dat betreft kan het best zijn dat ze gewoon stuk zijn. Dit soort printers is van een dusdanige kwaliteit dat ze het best netjes hebben gedaan door het twee jaar uit te houden :+ Gezien de prijs van HP cartridges kan je zo'n zelfde soort printertje voor de prijs van 2 cartridges en een tientje meer nieuw kopen.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:19

Haan

dotnetter

Dus dat wordt een nieuwe printer zoeken met dezelfde cartridges.. Hopen dat dat nog gaat lukken.

Kater? Eerst water, de rest komt later

• jantje112
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-02 23:35
welk catridge nummer van hp is het?

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09-01 08:55

BitByter

Prutst dit forum

bel aub naar
0900-2020165