Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Inverter kapot

Pagina: 1
Acties:

• Entity_Razer
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-03 10:56
Ik heb het ongeluk van met een kapotte inverter te zitten.

Maar aangezien ik hem niet kapot heb gedaan en ik er dus ook niet voor wil betalen en de andere persoon ook niet zou ik deze willen herstellen

Ik heb de inverter al open gehad en ik zie nergens brandplekken ofzo.

Ook alle solderingen zijn nog in orde, het enigste wat ikw eet is dat hij ineens niets meer doet alhoewel hij het met een andere inverter wel doet.

Weet iemand een manier om zeker te zijn of de inverter herstelbaar/verleden tijd is? of niet?

dank bij voorbaat, Koen

The Idea is not to arrive at the grave, safely in a well preserved body, but to slide in sideways at 400 miles an hour screaming of pure joy

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23-11 13:13
inverters herstellen is een kutklus en er gaat meestal meer geld in om, dan dat een nieuwe inverter kost... Mijn advies is dan ook lekker een nieuwe te kopen... Veel veiliger en veel simpeler...

• Blue_Fear
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-09-2024
Meteen vervangen!
Inverters zijn linke apparaatjes waar dan ook veel spanning in omgaat. Ze meoten namelijk de slechts 12 volt energie in 40 volt om de CCFL's te doen ont branden :P
Het is al regelmatig gebeurt dat door een inverter de computer is afgefikt :O

Verwijderd

Blue_Fear schreef op 03 oktober 2004 @ 21:33:
Meteen vervangen!
Inverters zijn linke apparaatjes waar dan ook veel spanning in omgaat. Ze meoten namelijk de slechts 12 volt energie in 40 volt om de CCFL's te doen ont branden :P
Het is al regelmatig gebeurt dat door een inverter de computer is afgefikt :O
jah.... bijna goed maak er maar 600 volt van
hoogstwaarschijnlijk is de hoogspanningstrafo.... [naja 600 volt is niet echt hoog maar das een andere discussie ] stuk... onmogelijkheid om te vervangen

dus gewoon lekker een nieuwe kopen.... complete 30cm ccfl met inverter kost 12,95 waarom moeilijk doen als het makkelijk kan

• mister_dog
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-04 21:57
Ik heb et ook gehad mijne was helemaal zwart van binnen! En stinke, na een week rook je het nog.

• _l_Arjan_l_
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Met heel veel pech gebeurd er dit:

Afbeeldingslocatie: http://www.casemodgod.com/invertersuck05.jpg

http://www.casemodgod.com/ccfl_inverter_rant.htm

• Entity_Razer
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-03 10:56
ow f* ... Neb......

Mja ik had de inverter er toch al uitgehaald.

Ochja dan kopen we wel een nieuw ehe :)

ze kosten 2 euro bij een winkel ergens dusja zoveel maakt het nie tuit

The Idea is not to arrive at the grave, safely in a well preserved body, but to slide in sideways at 400 miles an hour screaming of pure joy

Pagina: 1