The Idea is not to arrive at the grave, safely in a well preserved body, but to slide in sideways at 400 miles an hour screaming of pure joy
inverters herstellen is een kutklus en er gaat meestal meer geld in om, dan dat een nieuwe inverter kost... Mijn advies is dan ook lekker een nieuwe te kopen... Veel veiliger en veel simpeler...
Meteen vervangen!
Inverters zijn linke apparaatjes waar dan ook veel spanning in omgaat. Ze meoten namelijk de slechts 12 volt energie in 40 volt om de CCFL's te doen ont branden
Het is al regelmatig gebeurt dat door een inverter de computer is afgefikt
Inverters zijn linke apparaatjes waar dan ook veel spanning in omgaat. Ze meoten namelijk de slechts 12 volt energie in 40 volt om de CCFL's te doen ont branden
Verwijderd
jah.... bijna goed maak er maar 600 volt vanBlue_Fear schreef op 03 oktober 2004 @ 21:33:
Meteen vervangen!
Inverters zijn linke apparaatjes waar dan ook veel spanning in omgaat. Ze meoten namelijk de slechts 12 volt energie in 40 volt om de CCFL's te doen ont branden![]()
hoogstwaarschijnlijk is de hoogspanningstrafo.... [naja 600 volt is niet echt hoog maar das een andere discussie ] stuk... onmogelijkheid om te vervangen
dus gewoon lekker een nieuwe kopen.... complete 30cm ccfl met inverter kost 12,95 waarom moeilijk doen als het makkelijk kan
Ik heb et ook gehad mijne was helemaal zwart van binnen! En stinke, na een week rook je het nog.
ow f* ... Neb......
Mja ik had de inverter er toch al uitgehaald.
Ochja dan kopen we wel een nieuw ehe
ze kosten 2 euro bij een winkel ergens dusja zoveel maakt het nie tuit
Mja ik had de inverter er toch al uitgehaald.
Ochja dan kopen we wel een nieuw ehe
ze kosten 2 euro bij een winkel ergens dusja zoveel maakt het nie tuit
The Idea is not to arrive at the grave, safely in a well preserved body, but to slide in sideways at 400 miles an hour screaming of pure joy
Pagina: 1