Geforce256 Waterkoeling + Pics

Pagina: 1
Acties:
  • 144 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Magnat
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-05 16:26
Ja het is weer eens zoveer, ben aan mijn derde waterkoeling projectje begonnen. Naast mijn harddisks en processor is nu ook mijn Creative Annihilator Pro aan de beurt geweest. *D

Deze kaart draait nu met een engine van 160Mhz en een Memory clock van 375Mhz. Dit zorgt voor een 3DMarks2000 score van +/- 5100 met de 6.47 detonator driver.

Voor de rest heb ik weinig getweakt aan dit kaartje. Dingen zoals sitebanding etc. zeggen mij nix, dus tips zijn welkom!!

Klik op onderstaande link voor alle drie de projecten!

Verwijderd

Watercooling freak :D

Verwijderd

Die van mij is ook watercooled, echt wel een vooruitgang in snelheid

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-05 08:05
Vet gedaan man.
Echt wreed, maar ja, dit ligt a.) niet binnen mijn budget en b.) is het veel te ingewikkeld voor mij.. :).

En ja, AGP Sideband Adressing (SBA) werkt echt.
Scheelde bij mij zo'n 200 3DMark punten.

• Magnat
Dat SBA, hoe zet ik dat aan/uit?
Ik heb Powerstrip 3beta. Maar heb deze optie niet kunnen vinden..

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16:18

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Goed bezig Herman! >:)

Nice job. :)

Whatever.

Verwijderd

Er staat ergens een stukje over het moeilijk eraf krijgen van het geforce koelblokje,
nou ik had er binnen een paar tellen vanaf.

• TB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-09-2025

TB

pompiedom

Tjeee... er zal maar iets lek gaan bij jou.. hehe

Verwijderd

Nooit het raam open laten staan als het vriest >:)

Verwijderd

Wel vet bruut hoor waterkoeling.
Alleen de pest. Ik heb niet genoeg geld . En het past niet in mijn midi torentje. Die ik net gemod heb.

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Met een beetje passen en meten krijg je alles ook wel in een Miditowertje hoor, is alleen moeilijker om het mooi aan te leggen, maar zeker een uitdaging.

Waarom ben ik trouwens goed bezig? Had nog geen posting eraan gewaagd.

Magnat maakt trouwens zeker mooie spulletjes!

• php
  • Niet online

php

Wat me trouwens opvalt, is dat Magnat de aanwijzingen van de lijmfabrikant ook heeft opgevolgd (24 uur droogtijd). Zie je niet vaak in tweakers-land. :P

• php
  • Niet online

php

Magnat, die Festo slang, is dat stugge, harde slang (nylon) of is het soepel spul?

En hoe heb je de drie (vier?) blokken van water voorzien? Enkel met behulp van de T-stukjes?

Verwijderd

Wel , je hebt van die shit-midi towers , en ruime midi-towers . Maar voor zo'n gestoord waterkoeling project (waar komen de Cd , CDRW en de floppy eigenlijk ????) zou ek toch een Maxi tower nemen

• Magnat
De slangen die ik heb gebruikt zijn inderdaad van festo, dit zijn stugge niet te knikken slangetjes die vaak in de pneumatica gebruikt worden.

Oh en het water loopt door mijn geforce naar mijn processor daarna gesplitst naar mijn harddisks.

Waterkoelen hoeft helemaal niet duur te zijn. Bij mij bestaat mijn koeling voor een heel groot gedeelte uit krijgertjes. Ik heb alleen voor mijn pompje (25,-) en mijn slangetjes + tstukjes (+/- 25,-) betaald. En zoals ik in mijn review al heb vermeld is mijn pa erug handig en gemotiveerd wat betreft waterkoeling. Dus hij heeft mij van koelblokjes voorzien.

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-03 19:55

Apie!

Newer, better & confusinger

Op zaterdag 30 december 2000 14:50 schreef Magnat het volgende:
Dat SBA, hoe zet ik dat aan/uit?
Ik heb Powerstrip 3beta. Maar heb deze optie niet kunnen vinden..
moet je met een bios flash doen...tenminste bij m'n Asus v6800 wel

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

• Magnat
Op zondag 31 december 2000 13:47 schreef Apie! het volgende:

[..]
moet je met een bios flash doen...tenminste bij m'n Asus v6800 wel
Ik zal binnenkort eens kijken hoe dat zit met mijn creative.. Misschien dat ik nog wat meer er uit kan knijpen dan.
Pagina: 1