Geforce 2 [Apparaat start niet]

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

• com2,1ghz
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-07 09:59
Hi , Ik heb hier een pentium 2 staan met een geforce 2 erin.
Ik heb de drivers gedownlaoded en instaleerd maar bij apparaatbeheer staat er dat het apparaat niet kan starten.

Weet iemand het probleem?

Verwijderd

/me aait over glazen bol.... :+

Uhm.. Wat meer nodig, versie van windows, type mobo, enz...

(mijn eerste ingave is dat de kaart niet compatible is met dat AGP-slot of whatever).

• com2,1ghz
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-07 09:59
Intell Pentium 2 ~350 mhz
Tekram p6b40-a4x mobo
Kingston 64 sd ram
Geforce 2 mx 400 64 mb
Windows 2000 pro

het is een geforce op agp slot

[ Voor 23% gewijzigd door com2,1ghz op 03-10-2004 21:07 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)

Toen je je aanmeldde kreeg je een scherm te zien met registratievoorwaarden. Helaas heb je die blijkbaar niet geheel begrepen- er staat onder andere in:

- kijk in het juiste subforum, wat heeft een videokaart met Processors, Moederborden of Geheugen te maken :? Videoplanken & Beeldkanonnen is er niet voor niets :o
- wees uitgebreid en duidelijk. Je geeft in je topicstart geen specs, je meldt dat je drivers gedownload hebt, maar niet welke. Daar kunnen we verdraaid weinig mee
- wees ook nauwkeurig, de specs die je geeft staan bol van de fouten (mb ipv MB, sd ram ipv SDRAM, Intell ipv Intel, bovendien draait een P2 op 350MHz of hij draait niet op 350MHz, hij draait niet '~350 mhz')
- het wordt ook op prijs gesteld als je zelf iets meer probeert, er zijn zeker van nVidia kaarten zeer veel driver versies in omloop. Probeer die van de fabrikant van je kaart. Probeer de nieuwste. Probeer de oudere die courant waren toen de Gf2MX uitkwam. Enzovoorts...

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.