du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'
Het lijkt op een brak font. Je kan in Acrobat de tekst selecteren en die pasten in een Worddocument.
Of met Ghostview (gratis), export tekst.
Of met Ghostview (gratis), export tekst.
Houdoe
Het pasten in Word is geen oplossing. Pdfje is iets van 150 pagina's en, zoals gezegd, de opmaak en lettertype gaat verloren bij het pasten. Dat betekent dat ik de gehele opmaak opnieuw zou moeten doen.
Het rare is dat het dus niet altijd fout gaat. Is er niet een instelling die aangepast moet worden?
Ik ga in ieder geval Ghostview proberen.
Het rare is dat het dus niet altijd fout gaat. Is er niet een instelling die aangepast moet worden?
Ik ga in ieder geval Ghostview proberen.
du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'
Zet je pdfje eens online, dan kijk ik met Acrobat 6 professional of er iets mee te doen valt. Misschien printen naar PostScript en opnieuw door de Distiller...
Houdoe
Hartelijk bedankt dat je je hulp wilt aanbieden.Witte schreef op 04 oktober 2004 @ 14:06:
Zet je pdfje eens online, dan kijk ik met Acrobat 6 professional of er iets mee te doen valt. Misschien printen naar PostScript en opnieuw door de Distiller...
Ik ken het pdf'je helaas niet online zetten door de gevoelige informatie die erin staat.
Alle tips zijn echter van harte welkom!
Toch bedankt Witte
Sorry voor de schop, maar dit is exact het probleem waar ik regelmatig tegenaan loop.
Vaak gaat het om pdfjes die vanuit Word zijn gemaakt en TT fonts gebruiken.
Ik werk met Acrobet 6.0 Professional op WinXP en er wordt geprint met PS printers van Oce.
De verspringingen lijken zeer random voor te komen, zelden twee keer op dezelfde plek
Na een check met PitStop blijkt er weing aan de hand te zijn, op TT-fonts na dan, maar dat geeft normaliter geen problemen.
mss dat iemand ondertussen meer weet over dit of soortgelijk probleem?
Vaak gaat het om pdfjes die vanuit Word zijn gemaakt en TT fonts gebruiken.
Ik werk met Acrobet 6.0 Professional op WinXP en er wordt geprint met PS printers van Oce.
De verspringingen lijken zeer random voor te komen, zelden twee keer op dezelfde plek
Na een check met PitStop blijkt er weing aan de hand te zijn, op TT-fonts na dan, maar dat geeft normaliter geen problemen.
mss dat iemand ondertussen meer weet over dit of soortgelijk probleem?
Dick Bruna? Copyright? Nooit van gehoord!
Niet dat je er veel aan zult hebben: het probleem is bij mij weggegaan nadat ik het document nogmaals heb opgeslagen in Adobe 6.0. (Na een update)
Pagina: 1