Ik heb op het ogenblik een cyberhome 505 dvd speler.
Destijds heb ik die genomen omdat er een 5 .1 uitgang opzat.
Ik heb nl.een sony VA8ES versterker en die heeft geen decoder ingebouwd.
Mijn DVD speler heeft een zware griep onder de leden en mijn good old cybie is aan het doodgaan.
DVD's worden slecht gelezen en soms slaat hij helemaal vast.
Nu zoek ik een DVD speler die weer een 5.1 uitgang heeft dus FRONT L+R ,REAR L+R
+CENTER EN SUB, zes kabeltjes dus naar mijn versterker.
Ik wil hem via internet bestellen maar de informatie over de uitgang staat er vaak niet bij vermeld .
Een maat van mij heeft een himage dvd speler en die heeft zelfs een ingebouwde DTS decoder ook aanboord alleen leest hij SVCD niet synchroon (geluid loopt achter).
Ik wil niet weer een Cyberhome bestellen want nog geen twee jaar en hij begeeft het vind ik geen lange levensduur.
Kan iemand mij een advies geven het liefst dat hij ook nog mp3 kan lezen.
Alvast bedankt.
Destijds heb ik die genomen omdat er een 5 .1 uitgang opzat.
Ik heb nl.een sony VA8ES versterker en die heeft geen decoder ingebouwd.
Mijn DVD speler heeft een zware griep onder de leden en mijn good old cybie is aan het doodgaan.
DVD's worden slecht gelezen en soms slaat hij helemaal vast.
Nu zoek ik een DVD speler die weer een 5.1 uitgang heeft dus FRONT L+R ,REAR L+R
+CENTER EN SUB, zes kabeltjes dus naar mijn versterker.
Ik wil hem via internet bestellen maar de informatie over de uitgang staat er vaak niet bij vermeld .
Een maat van mij heeft een himage dvd speler en die heeft zelfs een ingebouwde DTS decoder ook aanboord alleen leest hij SVCD niet synchroon (geluid loopt achter).
Ik wil niet weer een Cyberhome bestellen want nog geen twee jaar en hij begeeft het vind ik geen lange levensduur.
Kan iemand mij een advies geven het liefst dat hij ook nog mp3 kan lezen.
Alvast bedankt.