Toon posts:

Waar staan de emails van outlook?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste...
Mijn outlook start niet meer op, vandaar dat ik de bestanden ervan naar een cd wil overzetten zodat ik de databestanden op een andere pc kan inlezen waar outlook het wel doet.

Weet iemand waar die brieven staan?
Of in welk databestandje de emails en ook graag adressen staan opgeslagen?
M.v.g. Robert.

B.v.d. :)
Edit: Sorrie voor de titel, kan ik nu niet meer aanpassen, die moet zijn: Waar staan de emails van outlook.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2004 20:30 ]

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Op je harde schijf zoeken naar .pst-bestanden en je zult het bestand wel weer terugvinden :) .

Verwijderd

Topicstarter
Hij vindt via zoeken geen 1 pst bestand... :'(
Maar weet je wel zeker dat dat de databestanden zijn dan? Welke map zouden die moeten staan?
P.S.: Die bestanden zitten nog ÍN mijn postvak, ze zijn niet los opgeslagen als je dat met .pst bestanden bedoelt....

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:48
Je vindt het adresboek onder c:\documents and settings\<naam gebruiker>\Application data\Microsoft\Address Book en de e-mails onder c:\documents and settings\<naam gebruiker>\Local Settings\Application Data\Identities. Bij die laatste moet je even doorklikken totdat je in de map Outlook Express zit. De .dbx files zijn de e-mails.

[ Voor 18% gewijzigd door Jaap-Jan op 03-10-2004 20:37 ]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Heb je het over Outlook of over Outlook Express? Outlook maakt gebruik van pst-bestanden. Outlook Express zet zijn mails ergens anders neer (dat moet iemand anders maar vertellen, ik gebruik OE namelijk niet ;) ). Als jij geen pst-bestanden vindt, gok ik dat je OE gebruikt en geen O namelijk.

[edit]
@Japie_17: dat is dus de plek waar OE zijn mails opslaat. Maar de TS heeft het over O, dus het is nog even spannend :P .

[ Voor 20% gewijzigd door Harm op 03-10-2004 20:36 . Reden: BTW ]

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:48
Harm schreef op 03 oktober 2004 @ 20:35:
Heb je het over Outlook of over Outlook Express? Outlook maakt gebruik van pst-bestanden. Outlook Express zet zijn mails ergens anders neer (dat moet iemand anders maar vertellen, ik gebruik OE namelijk niet ;) ). Als jij geen pst-bestanden vindt, gok ik dat je OE gebruikt en geen O namelijk.

[edit]
@Japie_17: dat is dus de plek waar OE zijn mails opslaat. Maar de TS heeft het over O, dus het is nog even spannend :P .
Ja klopt, maar ik denk dat hij wel OE bedoelt :P, anders zou hij wel meer .pst bestanden gevonden moeten hebben.

[ Voor 6% gewijzigd door Jaap-Jan op 03-10-2004 20:38 ]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-08 09:43

Remy

I usually get 100% accuracy

Titelfix :)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1