Samsung 172x icm Club3d 5200FX

Pagina: 1
Acties:

• cam47bubbles
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-04 16:55
Hoi,

Ik wil graag de Samsung 172x aansluiten op de DVI-aansluiting van de Club3d 5200FX, maar ik krijg het niet werkend. Het beeld blijft maar een paar kleur doorgeven. Ik heb netjes alle drivers geinstalleerd, van NVidia en Samsung. Zou het de DVI-kabel kunnen zijn, of is het iets anders?

Ik hoop dat iemand iets weet.

Gr.

Willem

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:49

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Wat bedoel je met maar een paar kleuren doorgeven? Lijkt me idd een bandbreedte-probleem van de kabel of een knik in de kabel. Een andere kabel zou uitsluitsel kunnen geven. :)

Tesla Model Y RWD (2024) ▪︎ Daikin Altherma 3 6kW (300L SWW) ▪︎ 20x AIKO NeoStar 2S+ 465Wp ▪︎ Sigenergy SigenStor EC 10+10 (12kW + Gateway HomePro TP)

• cam47bubbles
--MeAngry-- schreef op 03 oktober 2004 @ 18:53:
Wat bedoel je met maar een paar kleuren doorgeven? Lijkt me idd een bandbreedte-probleem van de kabel of een knik in de kabel. Een andere kabel zou uitsluitsel kunnen geven. :)
Euh...die standaard windows xp achtergrond ziet er echt vreselijk uit met van die rare vlakken er in, met twee teinten groen en lila/paars.
Ik ga idd de kabel maar eens controleren...

• cam47bubbles
overigens de analoge variant ziet er wel fatsoenlijk uit....

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Gebruik ajb de edit-knop als je wat aan een post toe wilt voegen :)

Verwijderd

zit je stekker van de monitor goed vast? ik ken mensen die hebben hem er verkeerd om in gehad :Y)

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:49

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Verwijderd schreef op 04 oktober 2004 @ 16:43:
zit je stekker van de monitor goed vast? ik ken mensen die hebben hem er verkeerd om in gehad :Y)
Euh, hoe wil je dat in godsnaam voor elkaar krijgen...? :X Als je dat doet heb je waarschijnlijk meteen de connector gesloopt :P

Tesla Model Y RWD (2024) ▪︎ Daikin Altherma 3 6kW (300L SWW) ▪︎ 20x AIKO NeoStar 2S+ 465Wp ▪︎ Sigenergy SigenStor EC 10+10 (12kW + Gateway HomePro TP)

• cam47bubbles
De stekker zit er goed in....we hebben net een nieuwe kabel gekocht...zelfde probleem...ik kan de refresh rate overigens niet veranderen, blijft op 60hz staan...
Ligt het dan toch aan de videokaart? of de monitor?

Verwijderd

Heb je wel goed beeld bij het opstarten van je computer kan aan je drivers liggen. Heb je op je drivers wel ingesteld dat je digitaal beeld wil?

Met dvi kan je alleen maar 60hz instellen. is ook wel zo prettig voor de ogen :)

• cam47bubbles
Nee dat ziet er ook verrot uit...
Ik heb de laatste ForceWare drivers van Nvidia gedownload.
Over die instelling....ik geloof van wel...heb je toevallig een screenshot van die instelling?

BVD

Verwijderd

Als je op dat nvidia icoontje drukt van je driver dan komt er zo'n menutje naar boven als onderin dat menutje digital display staat. Dan is je driver volgens mij ingesteld op digital display. Het kan ook nog zijn dat je de analog driver van je monitor hebt geinstalleerd want er zijn 2 verschillende een analoge en een digitale. En volgens mij past de nvidia driver zich automatisch aan op je monitor driver.
Pagina: 1