Toon posts:

moderatie op tweakers werkt niet meer

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
het valt mij op dat moderatie op tweakers niet meer werkt

het word tegenwoordig gebruikt om een meening door te drukken in plaats van met goede argumenten te komen

moderatie is om goede onderboude reacties te beloonen en slechte verwijderen

niet om iemand zijn meenig aan te valen dat kan je in een contra reactie doen met onderbouwing van de punten waar de geene het niet mee eens is

als ik een goed en interesant artikel lees moet ik altijd naar 0 of zelf -1 gaan om te leezen wat de meest interesante reakties zijn

ik geloof dat het niet meer mag om het met de massa oneens te zijn

een goed voorbeeld hier van is dit bericht: Rechter twijfelt aan effectiviteit EC-maatregelen tegen MS
nieuws: Rechter twijfelt aan effectiviteit EC-maatregelen tegen MS

ik denk dat daar eens wat aangedaan moet worden ook al zal dat heel moeilijk zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

Ik ben het helemaal met je eens dat de moderatie vaak flink wat te wensen overlaat maar wat is het alternatief?
Ik kan me zo maar eventjes 2 mogelijkheden bedenken, alles door moderators laten beoordelen (niet te doen met zoveel reacties) of pas laten tellen met een stuk of 5 moderaties (maar dan blijft het nogsteeds oneerlijk)

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Choxo
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-11-2023

Choxo

n\o/ne

Misschien gewoon stemmen voor "Zichtbaar op hoofdpagina" Apart zichtbaar, & Verwijderen.

Verwijderen werkt dan pas als 10 mensen (bijvoorbeeld) vinden dat het verwijdert moet worden...

×××

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik geloof dat daar twee oplosingen voor zijn wat moeten we met al die mod punten die we krijgen soms staa ik op 3/400 het meeste waar ik ze voor gebruik is ondergewaardeerde post`s weer op te waarderen

laaten we eerst eens beginnen het aantal punten met 90% teverminderen

en de penaty`s voor negatief moden sneller en zwaarder te maaken
b.v. negatief 2 mod punten zouden kosten

ik geloof dat ik ongeveer 95% van mijn mod punten posetief gebruik

post als dit

o jee 497 mil euro daar liggen ze wakker van!

is mij best een -1 waard

maar deze post ook al is hij een beetje ruw geschreven vind ik goed

LOL, alsof je wanneer je Windows gebruikt, wat toch bekend staat om zijn gebruikersvriendelijkheid, je er geen andere programma's extra op mag installeren, wat ook "zooi" kan zijn.

Weten die gebruikers veel, je krijgt de gebruikers die je verdient, vooral wanneer je het ze door de strot duwt bij aankoop van een PC.

De spyware krijgen ze gratis, vooral wanneer ze internetactiviteit hebben, de reden hiervoor is denk ik wel bekend.

Dat zo'n functie als mediaplayer eruit gehaald wordt moet je in feite met blijdschap verwelkomen, de reden hiervoor is dat de producent van het OS hierdoor geen handjeklap meer kan doen met de grote multimedia producenten, althans voor de regio Europa (wat meer voor de multimedia zal moeten betalen, dan regio USA), deze willen een mediaplayer die zij in de broekzak hebben.

Microsoft doet dit gaarne, vooral nadat zij contracten hebben gesloten met deze multimedia producenten, het kost ze wel wat geld om deze mediaplayer GRATIS te verstrekken, en natuurlijk moet deze op iedere desktop te gebruiken zijn, de winst die ze er mee krijgen ivm overheersing op multimedia gebied zal torenhoog zijn.

Dacht je nou werkelijk dat Microsoft, aka M$, je dit speeltje gratis geeft, je zult er flink voor bloeden.

Laat je dit toe, dat is goed, je moet niet later komen met: vroegah, toen kon je nog met bsplayer een fimpie draaien, dat was me daar een proggie!!!!, vroegah

mag best wel een plus 2 of 3 krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Draadje aan to-do-list toegevoegd.

OVerigens; Alles is in balans... alles (terry Goodkind). Indien je de balans verstoord door -1punten duurder te maken, zullen -1punten minder gebruikt worden. Dus, je balans wordt verstoord en alles gaat omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
de belans is al verstoord als mensen - moderatie als een argument gebruiken om hun gelijk te krijgen zonder te lezen wat er word gezegt.
je wind een argument niet door iemand zijn meening te onderdrukken cq weg te modden

ik vind het zeer verveelend dat ik elke keer als er een nieuws artiekel word ge plaats waar twee kampen zijn dat ik naar -1 moet gaan om zeer goede reacties te lezen zo als zo als intel <> amd, ati <> nvidia , linux, microsoft, ect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ids Lupo
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-09-2022

Ids Lupo

ABC..... DEF

Ik kan het in dit specifieke geval niet met je eens zijn. Van de recente Microsoft nieuwsjes is dit een van de opgeruimdere draadjes (na moderatie). Altijd even 1 a 2 dagen wachten tot de boom geschud is.

Wat ik wel met je eens ben en dat meen ik ook regelmatig te zien, is dat argumenten naar beneden danwel naar boven gemod worden omdat men het er niet mee eens is.

Overigens is het wel zo als ik zelf plusjes en minnetjes aan het uitdelen ben er naast inhoud ook meetelt of de reactie to the point en taalkundig verzorgd is.

De sinne skynt al ieuwen oer ûs lân, bringt de iere moarn. Eltse dei op nij.
Join de Nederlânse Kreft Kei

Pagina: 1