[XPPro] Directx en Windows Logo Test

Pagina: 1
Acties:

• kikibu
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21-08 12:55
Wilde er even mee wachten met het installeren van versie 9.0c van DirectX. Maar voor 3dmark05 heb ik het nodig, dus ik dacht installeren die hap. Dat ging helaas niet zo makkelijk, via de webinstaller en de redistributable van microsoft krijg ik de Windows Logo Test die de installatie beëindigd.

Het scheen een bekend probleem te zijn en verholpen te kunnen worden door Service voor Cryptografie uit/in/handmatig te doen. Nou, alles werkt niet. Ook niet met de service gestart of gestopt in services.msc. Ook in Veilige Modus komt ie er nog tussendoor. Beveiligingsinstellingen zo veel mogelijk (wat ik weet en gevonden in de search/google) laag of uit gezet, maar het mocht niets baten.

Wie heeft dit probleem ook gehad en zou mij willen vertellen hoe ik toch directx 9.0c moet kunnen installeren? Alvast bedankt :)

Vind het trouwens wel zeeer slecht van MS :(

[Windows XP Pro NL SP1 op AMD XP-M]

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Installeer SP2 voor Windows XP eens en probeer het dan nog eens :) . Maybe dat het dan wel gaat werken? Sowieso is die update handig, dus veel nadeel zal je er niet aan ondervinden. Verder, geeft die Windows Logo Test nog een melding terug over waarom het niet werkt? Eventueel in je logboeken?

• kikibu
Logboeken ... zou niet weten waar ik dat zou kunnen vinden, sorry.

De reden om SP2 niet te installen was omdat ik gehoord had dat het niet zo goed was en dat het systeem er niet echt op vooruit ging. Ik heb ook nog nooit problemen met SP1 gehad en vertrouw Norton Antivirus en de firewall in m'n router:)

Dus als laatste optie kan ik altijd nog SP2 (geintegreerde dx9.0c toch?) installen. Maar er moet toch wel een andere manier zijn?

Verwijderd

Bij mij werkte de harde schijf niet meer goed, alles begon opeens corrupt te raken na install service pack 2. Had het wel via de microsoft windowsupdate site gedaan, maar dat doe ik dus niet weer.

• kikibu
Verwijderd schreef op 03 oktober 2004 @ 22:06:
Bij mij werkte de harde schijf niet meer goed, alles begon opeens corrupt te raken na install service pack 2. Had het wel via de microsoft windowsupdate site gedaan, maar dat doe ik dus niet weer.
Niet dat ik daar nou meteen zo bang voor ben. Maar het werkt(e) gewoon goed, SP1, dus het liefst zou ik niets veranderen.

• kikibu
Kickje, zit er nog steeds mee.... :?
Pagina: 1