Toon posts:

Laptop stuurloos: toetsenbord en muis werken niet, wat nu?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met mijn laptop : Ik kan het ding niet meer bedienen.

Het probleem onstond eerst doordat de 'e'-toets het niet goed deed. Dit leverde problemen op bij het opstarten van de computer omdat er continu invoer (tijdens het opstarten klinkt er dan een piep-geluid) was van het toetsenbord. Dit los ik op door de toetsen los te maken, de computer kan de

Mijn probleem is nu dat de toetsenbord, muis en het touchpad niet meer reageren. De muis werkt op een andere computer wel prima. (Zou een muis met USB aansluiting misschien een oplossing zijn?)

Ik heb er een aantal bestanden op staan die ik graag op een andere computer wil zetten, maar ik kan de computer dus niet bedienen. De computer start verder normaal op (als je het gepruts met het toetsenbord wegdenkt)

Heeft iemand ervaring met dit probleem en hoe heb je dit toen opgelost?

Verwijderd

Misschien had je het al gebrobeerd maar draai de schroefjes onder le laptop eens goed vast dit werkte voor mij :Y)

Verwijderd

Het toetsenbord is binnenin aangesloten met een heel dun linkabel plastic, lijkt op IDE alleen zijn dan de draden gelakt over het plastic. Heel gevoelig voor dubbel leggen, dan zal het al gauw breken.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:06

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

WTF heeft dit met Processors, Moederborden of Geheugen te maken :?

Move PMG -> CSL

Oslik blyat! Oslik!

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-12-2025
Verwijderd schreef op 03 oktober 2004 @ 17:43:
Ik heb een probleem met mijn laptop : Ik kan het ding niet meer bedienen.

Het probleem onstond eerst doordat de 'e'-toets het niet goed deed. Dit leverde problemen op bij het opstarten van de computer omdat er continu invoer (tijdens het opstarten klinkt er dan een piep-geluid) was van het toetsenbord. Dit los ik op door de toetsen los te maken, de computer kan de

Mijn probleem is nu dat de toetsenbord, muis en het touchpad niet meer reageren. De muis werkt op een andere computer wel prima. (Zou een muis met USB aansluiting misschien een oplossing zijn?)

Ik heb er een aantal bestanden op staan die ik graag op een andere computer wil zetten, maar ik kan de computer dus niet bedienen. De computer start verder normaal op (als je het gepruts met het toetsenbord wegdenkt)

Heeft iemand ervaring met dit probleem en hoe heb je dit toen opgelost?
Ik kan je niet echt goed helpen omdat we geen type nummer hebben.

Maar in laptops zitten 2.5inch hdd's er zijn verloopstukjes tekoop om die hdd's in normale systemen te kunnen bouwen. Zo kun je toch nog al je gegevens back-uppen :)

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat om "MyNote810 deluxe" laptop. Volgens mij is dit merk al een tijdje uitgestorven.

Ik heb de laptop al een keer opengeschroefd en de schroeven goed aangedraaid. Ik zal dit nog een keer doen om te kijken of de kabel niet dubbel zit.

RS_003, wat voor kabeltje heb ik nodig op mijn hardeschrijf van de laptop te verbinden met mijn computer?

Allemaal bedankt voor de reacties tot dusver.

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Nu online

Ankh

|true

Verwijderd schreef op 04 oktober 2004 @ 10:19:
Het gaat om "MyNote810 deluxe" laptop. Volgens mij is dit merk al een tijdje uitgestorven.

Ik heb de laptop al een keer opengeschroefd en de schroeven goed aangedraaid. Ik zal dit nog een keer doen om te kijken of de kabel niet dubbel zit.

RS_003, wat voor kabeltje heb ik nodig op mijn hardeschrijf van de laptop te verbinden met mijn computer?

Allemaal bedankt voor de reacties tot dusver.
is geen kabel, maar een heel klein verloopdingetje :P of je kan een externe USB HD omhulsel kopen

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Verwijderd

Topicstarter
SCaRaBaeuS schreef op 04 oktober 2004 @ 10:22:
[...]

is geen kabel, maar een heel klein verloopdingetje :P of je kan een externe USB HD omhulsel kopen
Hoe makkelijk is dit en zou iemand mij een link kunnen geven waar ik zoiets kan kopen?

Alvast bedankt!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Nu online

Ankh

|true

heel makkelijk, ene kant stop je in je 2,5" HD en de andere hang je aan een ide kabel of iets dergelijks, maar ik heb geen idee waar je ze kan kopen... ik heb er zelf 1tje voor een vriend van me gehaald op de hccdagen :) maar die duren nog ff ;)

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Pagina: 1