Time dpa 20lc ervaringen?

Pagina: 1
Acties:

• atomic frogger
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-12-2025
vanaf maandag is bij de mediamarkt deze mp3speler voor slechts 29.99 euro te koop. Het enige wat er in de folder staat dat er 128mb, lcd-display, 8 uur playback op 1 batterij, incl hoofdtelefoon. Nou vraag ik me af of er mensen zijn die ervaring hebben met deze mp3 speler. Ik heb al veel gezocht met google maar echt helemaal niks kunnen vinden, op got staat ook nix.
alvast bedankt!

• atomic frogger
Ik heb hem gister gekocht. ik gebruik hem nu 2 dagen en hij heeft nu al kuren.... binnen 10minuten viel hij 3X uit!...

• Joppie4ever
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Ik heb ook wel belangstelling voor deze goedkope mp3 speler. Ik zou hem hooguit twee a drie uurtjes per week gebruiken, tot nu toe vond ik mp3 spelers te duur. Heb je hem aangeschaft en wat zijn je ervaringen?

• Joppie4ever
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
atomic frogger schreef op 05 oktober 2004 @ 14:57:
Ik heb hem gister gekocht. ik gebruik hem nu 2 dagen en hij heeft nu al kuren.... binnen 10minuten viel hij 3X uit!...
Dat is jammer, dan zie ik er denk ik toch maar vanaf en wacht tot er eens een goede aanbieding is van een bekend merk!

• atomic frogger
Joppie4ever schreef op 05 oktober 2004 @ 15:01:
[...]

Dat is jammer, dan zie ik er denk ik toch maar vanaf en wacht tot er eens een goede aanbieding is van een bekend merk!
Ik heb het probleem gevonden het was gewoon een slechte batterij die bijgelevert was dus hijn werkt weer perfect!

• flipje81
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-07 15:15
is het menu van deze mp3 player een beetje handig?

-laat hij de titels zien
-gaat het navigeren gemakkelijk

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 21:38

Jazzper

BB4E^Guerilla

ja zat er ook naar te kijken.
Media Markt groningen zeiden ze dat er 1500 reeds verkocht waren (ik gok NL neem ik aan).
Wat ik begreep dat LCD alleen nr en tijd liet zien. Verder voelde hij erg cheap aan. (Goh, istie ook haha). Geen recording meen ik. Zitten ook amper knoppen op. Had uur daarna een packerd bell in mijn handen (je kent ze wel) en voelde direct het verschil met kwaliteit. Kun je zeggen: ja maar ho es, dat weet je voor 29 euro. Klopt, maar het is wel 75 florijnen die je uitgeeft. Anyways wil graag gebruikers ervaringen horen. Ze komen hier in groningen donderdag voor de laaste keer weer binnen dus dan moet ik he weten :)

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Verwijderd

Ja ik ben ook erg benieuwd naar de prestaties van dit dingetje. Waar zijn die 1500 man die er al eentje gekocht hebben? >:)

• koe161
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:15

koe161

koe(c)

flipje81 schreef op 05 oktober 2004 @ 22:44:
is het menu van deze mp3 player een beetje handig?

-laat hij de titels zien
-gaat het navigeren gemakkelijk
TS, zou je een kleine review kunnen doen en daar deze antwoorden in kunnen zetten? :)

Er is een tijd van werken en een tijd van genieten.

• atomic frogger
koe schreef op 06 oktober 2004 @ 17:41:
[...]

TS, zou je een kleine review kunnen doen en daar deze antwoorden in kunnen zetten? :)
Oke ;) dan hier mijn ervaring met de speler: ik ben erg ontevreden over het dingetje.. hij slokt batterijen. Ik heb hem nu denk ik zo'n 4 a 5 uren aangehad en heb daarvoor al 2 batterijen op moeten maken. Het is jammer dat er geen touwtje bij zit om hem aan je nek te hangen... nu moet je em in je binnen zak doen van je jas ofzo want de hoofdtelefoonkabel is net niet lang genoeg. Ik denk dat ik hem terug ga brengen want in foldertje stond 8 uren playback, in de handleiding stond 4 uren playback en ik krijg zelf maar 2 uren playback. De speler geeft alleen Nr en de tijd aan. Er zit nog wel een equalizer in een erg simpele je kunt kiezen tussen: jazz, rock en classic. Je kan hem natuurlijk ook altijd nog gebruiken als usb pen ;)

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 21:38

Jazzper

BB4E^Guerilla

hmmm zat erg te twijfelen om hem te kopen maar wordt steeds minder enthousiast :)

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb er een hier, hij bevalt mij dan weer prima :D Hij voelt idd cheap aan, hij klinkt wel OK, die 8 uur playback is idd niet waar, in het boekje staat 4 uur, maar ik haal toch wel 5 uur op de batterij lijkt het nu op, 2 uur gebruikt en nog geen streepje eraf. Tenzij hij heel erg terug gaat lopen ineens moet dat een goed teken zijn. Vastlopers of uitvallen heb ik nog geen last van gehad, maar voor 29,99 moet je ook niet te hoge eisen stellen, vind ik. Ik heb er gewoon een setje AAA batterijen (oplaadbaar) bij gekocht die in m'n powerbank smart gaan, boeiend dat hij batterijen vreet vergeleken met andere mp3 spelers, 4 uur is voor mij lang zat, zo lang zit ik nooit in de trein en desnoods neem ik dan een 2e AAA batterij mee :) Dat het hoofdtelefoonsnoertje te kort is had ik nog niet gemerkt aangezien ik hem alleen in de hand heb gehad, gelukkig is mijn Sony fontopia ding langer en heb ik ook daar geen probleem mee :) Ik wil het apparaat niet ophemelen, het is een merkloos ding dat goedkoop aanvoelt, er zal vast geen goede QC op zitten, dus dat er heel wat bagger zijn, geloof ik graag. Toch heb ik van mijn MM collega's nog geen klachten gehoord dat er veel terug komen, anders had ik er zelf uiteraard ook geen gekocht. Aangezien ik er nog 2 haal (een voor m'n vriendin en een voor w3ird_n3rd), hoop ik niet dat daar zo'n brakke tussen zit :X

Jammer is alleen dat hij idd geen titels weergeeft en dat hij niet zo hard kan, op volume 25 (da's max) heb je net geen last van omgevingsgeluid, maar dan staat hij dus wel maximaal. Maar goed, 't blijft een 128MB speler van 29 pleuro, hou daar rekening mee :)

[ Voor 32% gewijzigd door Grrrrrene op 07-10-2004 01:12 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

Kleine tip, De DPA20 AL is erg zwak. De vernieuwde versie (DPA 20 FL) is een heel stuk beter, hij staat in Breda voor 29,99

• ernst
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-07 13:16
De mijne gaat ook terug

Geluid is van matige kwaliteit, kraakt en piept niet, maar erg dynamisch en zuiver klinkt het niet.
Gebrek aan ID3 tags is overkomelijk, maar niet erg prettig.
Doorspoelen is een ramp, er zit een soort joystick achtig pookje op om mee te spoelen en behalve dat je al 1/2e seconde bezig bent om dat ding weer van 0 naar spoelen te duwen, is de chip van de speler blijkbaar ook nog eens heel traag, want als je eenmaal dat knopje hebt gebruikt duurt het nog meer dan 2 seconde voor ie naar het volgende nummer gaat. Even van nr 1 naar nr 8 bladeren kost je dus een halve minuut, je moet namelijk wachten met verder spoelen tot ie je opdracht heeft verwerkt. Hij kan dus niet onthouden dat je 7 keer hebt geklikt om vervolgens naar nummer 8 te springen.
Batterij duur kan ik niet veel over zeggen, daarvoor heb ik um te weinig gebruikt.
Geluid is overigens ook vrij zacht ook op standje 25 van de 25
(ik heb de DPA 20 AL)

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

Pagina: 1