Ik heb er een hier, hij bevalt mij dan weer prima

Hij voelt idd cheap aan, hij klinkt wel OK, die 8 uur playback is idd niet waar, in het boekje staat 4 uur, maar ik haal toch wel 5 uur op de batterij lijkt het nu op, 2 uur gebruikt en nog geen streepje eraf. Tenzij hij heel erg terug gaat lopen ineens moet dat een goed teken zijn. Vastlopers of uitvallen heb ik nog geen last van gehad, maar voor 29,99 moet je ook niet te hoge eisen stellen, vind ik. Ik heb er gewoon een setje AAA batterijen (oplaadbaar) bij gekocht die in m'n powerbank smart gaan, boeiend dat hij batterijen vreet vergeleken met andere mp3 spelers, 4 uur is voor mij lang zat, zo lang zit ik nooit in de trein en desnoods neem ik dan een 2e AAA batterij mee

Dat het hoofdtelefoonsnoertje te kort is had ik nog niet gemerkt aangezien ik hem alleen in de hand heb gehad, gelukkig is mijn Sony fontopia ding langer en heb ik ook daar geen probleem mee

Ik wil het apparaat niet ophemelen, het is een merkloos ding dat goedkoop aanvoelt, er zal vast geen goede QC op zitten, dus dat er heel wat bagger zijn, geloof ik graag. Toch heb ik van mijn MM collega's nog geen klachten gehoord dat er veel terug komen, anders had ik er zelf uiteraard ook geen gekocht. Aangezien ik er nog 2 haal (een voor m'n vriendin en een voor w3ird_n3rd), hoop ik niet dat daar zo'n brakke tussen zit
Jammer is alleen dat hij idd geen titels weergeeft en dat hij niet zo hard kan, op volume 25 (da's max) heb je net geen last van omgevingsgeluid, maar dan staat hij dus wel maximaal. Maar goed, 't blijft een 128MB speler van 29 pleuro, hou daar rekening mee
[
Voor 32% gewijzigd door
Grrrrrene op 07-10-2004 01:12
]