Psboy schreef op 03 oktober 2004 @ 19:14:
[...]
Ik zit nu ong. wel op mn maximum zonder iets aangepast te hebben aan de kaart. Hij loopt nu op 505/815 en haal 5805 in 3dmark03 en 1217 in 3dmark05
Ik zit eraan te denken om de kaart te flashen, maar zou ik dan mijn core en geheugen omhoog kunnen krikken?
Als je net zo veel "geluk" hebt met het flashen als bij die van mij, dan kan je vrij weinig omhoog krikken.. Mijn PoV loopt dus max op 490 core 780 mem (wel zonder enige extra c00ling). Heb meerdere flashs uitgeprobeerd: Club3D/XFX/Sparkle/nVidia en de enige die werkt is die van XFX. Overigens heeft het
géén zin om hem met een reguliere 5900 of Ultra bios te flashen, de kaart zal dan gewoonweg niet functioneren (of laat ik het zo zeggen, verkeerd herkend worden door de forceware drivers, en dan niet kunnen draaien op een res. hoger dan 640x480)... By the way, als je hem flasht is er een mogelijkheid dat hij in de toekomst niet meer zijn oude BIOS terugslikt. Mijn PoV weigert op zijn fabrieksbios te draaien en draait dus nu al vrolijk iets meer dan een half jaar op een XFX bios...

(haal ik wél ietsjes hogere scores mee)