[TSC] Aanmelden team

Pagina: 1
Acties:

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:11
Nu wil ik ook graag meegrazen maar als ik mij probeer aan te melden bij de DPC via de link http://d2ol.childhooddise...ces/teamProfile.jsp?id=86 dan krijg ik een plaatje te zien van the Rothberg Institute en verder helemaal niets...

Iemand enig idee?!?

}:O }:O }:O

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-02 11:47

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

De site is idd een beetje traag vandaag, maar hij laad wel volledig door hoor.. :? :) Misschien later nog een poging wagen?

• My
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-01 21:17

My

Hier0 heb ik ook geen problemen met laden.

Let er trouwens wel op dat je bent ingelogd voordat je hierheen gaat

• -MD-
Tja, het werkt nog steeds niet...

En ja, ik ben ingelogd...

Ik heb het ook al geprobeerd via de 'search team'-optie. Daarna op de D klikken en vervolgend DPC. Helaas krijg ik dan hetzelfde. Alleen dat plaatje, en als ik daarop klik kom ik uit op 'http://www.childhooddiseases.org'...

Frustrerend...

• Kristof
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-01 11:26

Kristof

is een Belgisch product

probeer eens ctrl-F5 om de pagian volledig te reloaden.
Misschien is er ergens een script error ofzo

"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone

Verwijderd

Het duurt gewoon erg lang, eerst krijg je het plaatje te zien, en dan duurt het gewoon nog even voordat de rest van de lijst is geladen. Gewoon ingelogd naar de pagina gaan en wacht gewoon eens 5 minuten.... als het dan nog niet doet dan is er echt iets mis.

• -MD-
Nou, ik ben idd bang dat er echt iets mis is :S

Ik ben ingelogd en ik doe het naar mijn idee op de juiste wijze...

Vreemd...

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:59

The_Scarabial

MTB for life!

welke browser gebruik je?

Verwijderd

als je achter een caching proxyserver zit dan krijg je ook vaak dit soort problemen.
maar meestal werkt het wel als je de cache en alles leeggooit

Verwijderd

Als het echt niet wil dan kan ik het ook gewoon voor je doen. Mail dan je inlognaam en wachtwoord naar mij (glurp @ dutchpowercows . org) (Ja ik ga zeer vertrouwelijk met je gegevens om) en dan meld ik je aan bij DPC.

• JoghoJogho
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-02 13:03

JoghoJogho

Ben een Superkruug

Had hetzelfde probleem met de 2 pc's waarmee ik meegraas. Alles werkte behalve het aanmelden. Heb me toen via een pc op mijn werk aangemeld. Kan thuis echter nog steeds niet op bewuste pagina komen (pagina laad met logo Rothberg en verder niets). Wie oh wie weet hoe dit komt? :? Beide systemen draaien op W2K maar dat doet tie op m'n werk ook.
Oh ja, het maakte niet uit of ik met netscape, firefox of Internet Exploder inlogde

[ Voor 13% gewijzigd door JoghoJogho op 04-10-2004 23:22 ]

TSC, omdat je niet weet, wat je niet weet!

• -MD-
Ik heb gewoon IE..

Maar ik zal een mailtje sturen naar Glurp. Zoveel info vragen ze daar nou ook weer niet.

(Overigens, ik heb hem gisteren eens ruim 2 uur op die site laten staan, en hij laadde echt niet door)

[ Voor 33% gewijzigd door -MD- op 05-10-2004 17:36 ]

Verwijderd

Ik heb je toegevoegd nu :)

• -MD-
Hartelijk bedankt!

• BazP
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-12-2024
Het geeft mij altijd een goed gevoel als er weer iemand bij de club is :)

• -MD-
Het is alleen zo jammer dat ik niet zo hoog kom in de rankings...
Blijkbaar zal ik toch meer computers met mijn node moeten installeren wil ik een beetje in de top komen.

Ik draai nu enkelt een P4 2,8 Ghz HT met 1024 ram. Heb hem overigens 2 keer geinstalleerd want ik zag dat hij maar 50% van mijn processor benutte... Zal waarschijnlijk wel rond de 150 per dag komen te zitten...

• Kristof
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-01 11:26

Kristof

is een Belgisch product

Alle beetjes helpen. Als je meer nodes kan installen is het natuurlijk nog beter.
Ik zit op een P4 3.0 Ghz met 1 GB ram op een gemiddelde van 102 per dag. De client is wel maar 1 keer installed, dus draait maar op 50%
Dus ik neem aan dat je normaal wel nog iets meer dan 150 gaat hebben

"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone

Verwijderd

Nou, 150 is al best goed :)

• -MD-
Kristof schreef op 05 oktober 2004 @ 22:14:
Alle beetjes helpen. Als je meer nodes kan installen is het natuurlijk nog beter.
Ik zit op een P4 3.0 Ghz met 1 GB ram op een gemiddelde van 102 per dag. De client is wel maar 1 keer installed, dus draait maar op 50%
Dus ik neem aan dat je normaal wel nog iets meer dan 150 gaat hebben
Nou, helaas niet.
Ik snap het ook niet helemaal, ik had ook wel wat meer verwacht. Maar als ik het nu zo bekijk dan haal ik de 150 net niet.

Maar hoe bedoel je 'meer nodes'?!? Ik heb 2x de client geïnstalleerd met hetzelfde nodenummer... Het maakt toch niet uit of je hetzelfde nodenummer gebruikt of dat je 2 verschillende gebruikt?!?

Verwijderd

Maakt eigenlijk niet uit, is maar net wat je zelf het fijnste vindt. De een vindt het makkelijk om meerdere nodenummers te hebben en de ander wil juist alles op 1 nodenummer hebben.
Pagina: 1