[win 2000] Wifi signaal van de buren sterker

Pagina: 1
Acties:

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-03 12:12
Het wifi signaal van de buren is soms sterker, en omdat die hun netwerk niet bescherm hebben kan er hier dus op ingelogd worden zonder dat ik het merk, ik merk het pas als ik e-mail ga verzenden, omdat ikl dan niet met de goede server verbonden ben hoe kan ik in windows 2000 (want in XP weet ik het wel) instellin dat hij alleen met mijn netwerk verbinding mag maken?

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Wat heb je zelf zoal onderzocht en geprobeerd?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• 911GT2
pven schreef op 03 oktober 2004 @ 17:13:
Wat heb je zelf zoal onderzocht en geprobeerd?
Ik heb hier geprobeerd te zoeken, maar hier stonden alleen XP oplossingen, en ik heb geprobeerd in de Sitecom software te kijken of ik alleen die router kon selecteren maar dat ging niet...

• ZandBak
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-06-2023
911GT2 schreef op 03 oktober 2004 @ 17:34:
[...]

Ik heb hier geprobeerd te zoeken, maar hier stonden alleen XP oplossingen, en ik heb geprobeerd in de Sitecom software te kijken of ik alleen die router kon selecteren maar dat ging niet...
ga naar je buren en zet er een beveiliging op
bel sitecom over het probleem
en als niks lukt vraag je buurman om alles in te stellen op jouw manier dat het wel werkt dan

1337

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
911GT2 schreef op 03 oktober 2004 @ 17:34:
[...]

lijkt me sterk, in zon beetje elk proggie voor je wireless devices kan je aangeven op welk SSID je wilt connecten

A wise man's life is based around fuck you

• 911GT2
zwelgje schreef op 03 oktober 2004 @ 17:44:
[...]

lijkt me sterk, in zon beetje elk proggie voor je wireless devices kan je aangeven op welk SSID je wilt connecten
Zo'n beetje elk proggie behalve die van sitecom dan... zoals ik al zei op de xp machines, is het ook geen probleem maar mijn ervaring met win 200 is gewoon niet zo groot... misschien zie ik iets over het hoofd maar voorlopig kan ik het nergens in de instellingen terugvinden.

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-05 23:45

tweakerbee

dus..?

Het heeft niks met Windows 2000 te maken, die doet namelijk niks aan die wireless verbinding (dwz het gedeelte van het verbinden met een AP).
Je zou in die Sitecom utility het automatisch verbinding maken met onbekende AP's uit moeten zetten, maar ik weet niet of dit erin zit. 't Is wel een beetje een budgetmerk natuurlijk }>

You can't have everything. Where would you put it?

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-05 10:41

Bergen

Spellingscontroleur

We hebben 't wel over de geavanceerde instellingen van die kaart he? Je zit niet bij de instellingen voor IP-adressen enzo te kijken neem ik aan.

Verwijderd

911GT2 schreef op 03 oktober 2004 @ 17:48:
[...]

Zo'n beetje elk proggie behalve die van sitecom dan... zoals ik al zei op de xp machines, is het ook geen probleem maar mijn ervaring met win 200 is gewoon niet zo groot... misschien zie ik iets over het hoofd maar voorlopig kan ik het nergens in de instellingen terugvinden.
Die sitecom software werkt met profielen, en zo te lezen gebruik jij die niet.
Pagina: 1