[XP]Aztech PCI288 installatie

Pagina: 1
Acties:

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02-05 22:17
Ik probeer nu al een tijdje op een wat oudere pc (PIII 450, 256MB, voodoo3
mobo is een ms 6119) een Aztech pci288 geluidskaart te installeren. Alleen op het moment dat de installatie (bijna) voltooid is, krijg ik een harde reset. Ik heb geprobeert om de kaart in een ander pci slot te stoppen, maar dat helpt niet. Het is wel één keer gelukt om via wat omwegen de drivers te installeren, maar dat had als gevolg dat naast de geluidskaart, nu ook de 2 cdrom spelers en het de pnpteller(wat dat ook mag wezen) het niet meer deden.

help?

Hallo met Tim

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Als het lijkt dat je geluidskaart gewoon niet meer op een normale wijze geinstalleerd kan worden omdat je drivers niet 100% geschikt zijn voor Windows XP of zoiets dergelijks dan lijkt het mij handiger en goedkoper om even naar de plaatselijke computerboer te fietsen en daar bijvoorbeeld de goedkoopste Creative Labs of Terratec geluidskaart op de kop te tikken.

Ten eerste zijn deze 100% gegarandeerd gecertificeerd voor Windows XP en ten tweede zijn ze kwalitatief ook nog eens vrij goed ;)

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)