Toon posts:

Mag dit?

Pagina: 1
Acties:
  • 127 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Mijn pc loopt steeds vast. Het beeld bevriest maar het geluid speelt lekker door. Ik heb dan nog maar 1 manier om hem op te starten (RESET).

Ik heb dus het vermoeden dat het aan mijn video plankje licht. (Ik denk ook vooral aan de temp.)
Ik heb dus een asus 6800 delux (niet oc) en hij wordt net geen 97 graden. :( Dit hoort natuurlijk niet. De fan draait wel. Dus waar kan het aan liggen?

Verwijderd

WOW dat is veel te heet man,
mij geforce v6600 DeLuxe word onderfull stress nog geen 65 graden met standaart koeler.
als ik jou was zou ik hem maar gouw naar je leverancier brengen.

of een andere koeling op pleuren

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
nice icon :(

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet dat het een mooi icontje is ;).

Maar hebben jullie tweakers geen andere ideeen om het probleem op te lossen. dus niet iets zoals : Een andere koeler of breng snel terug naar de winkel.

Ik vind het wel fijn dat er gereageert wordt, maar het helpt nog steedt niet mijn probleem op te lossen.:(:(:(:(
Dus stuur maar een paar slimme oplossingen die je bedenkt.

Bij voorbaat dank, en een gelukkig nieuwjaar!

• Jake Blues
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-08 17:31

Jake Blues

AKA Jake

Ik kan tips overtypen van deze http://www.geforcefaq.com/ site en me slimmer voordoen dan ik ben, maar da's ook vermoeiend :Z

PS : 95 graden is ECHT te heet. Kijk even of de heatsink er wel recht op zit (voldoende contact maakt).

Verwijderd

Waar staat de temperatuur van je videokaart dan?
Ik wil ook weten hoe warm mijne is :P

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:09

Klippy

Still Game

Gewoon terugbrengen, want 95 is echt niet goed >:) kan je een kopje thee op maken :P
Een nieuwe heb je zo gehaald en dan weet je zeken dat 'ie goed is, als je zelf gaat klooien met andere fans heb je geen garantie dat 't goed komt en krijg je ook geen nieuwe meer.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• Klippy
  • Laatst online: 20:09

Klippy

Still Game

Op zondag 31 december 2000 16:29 schreef Vo0 het volgende:
Waar staat de temperatuur van je videokaart dan?
Ik wil ook weten hoe warm mijne is :P
Op die Viper zit dat volgens mij niet. :(

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Verwijderd

Op zondag 31 december 2000 16:40 schreef LiquidSilver het volgende:

[..]
Op die Viper zit dat volgens mij niet. :(
Hmmzz, zit daar geen sensor op?

Verwijderd

Topicstarter
Zie hier:

http://members.brabant.chello.nl/~s.smetsers/fuck.jpg :(:(:(:(:(:(:(:(:(

Edit: DIT IS GEEN FAKE!

Verwijderd

Topicstarter
Hier nog een (een tijdje later gemaakt):

Dit is echt om te gaan janken (:'():

http://members.brabant.chello.nl/~s.smetsers/fuck1.gif

Verwijderd

He smetske, kun je zelf geen originele icon bedenken, dit vind ik een beetje slap hoor, zal wel aan mij liggen....

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

shit man ja is echt erg hoog 95C'
maar dan moet hij ook door branden volgens mij

kan toch maar 80C' aan die dingen

als ik jou was zou ik echt terug gaan naar de winkel of is hij van een vracht wagen gevallen?

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Tja, dit is bijna het koopunt van water(100 graden)

Zou het ook terug brengen, zal iets mis mee zijn, of gewoon coolpast tussen de heatsinks en de chips.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• Laurent
  • Niet online
Terug brengen! Absolut! OF iets van een Asus line bellen ofzow, en daarnaar vragen, dat is absolut niet lekker als je videokaart zo warm word. Echt, ik zou meteen ff Asus line bellen ofzow, of je leverancier.

• TheBrain
  • Niet online
Op zaterdag 30 december 2000 18:46 schreef Smetske het volgende:
Ik weet dat het een mooi icontje is ;).
[ offtopic ]Icons jatten wordt niet gewaardeerd :(
[ /offtopic ]

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-07 19:17
Mijn V6600 Deluxe is nu bijna 1 jaar oud, en ik heb 'm als heetst 71 graden zien worden. Lijkt me ook een beetje heet ?!?! (vooral omdat ie op de default kloksnelheid loopt)
Ik denk dat ik maar es een Blue Orb ga kopen.

Verwijderd

heb je soms een kaart op je laatste pci slot bij de agp zitte?
had ik ook, scheelde me ca 13 graden.
teweinig verse lucht derbij

Verwijderd

Topicstarter
Ja in mijn laatste pci slot zit mijn sblive.
Maar toen ik mijn pc gekregen had zat ei ook al daar en toen waren er geen problemen mee. Toen werd ie ook wel heet (65) maar geen 97 :( . Ik heb er nog een hd bijgezet en 2 reepjes geheugen dus ik denk niet dat het daar aan zal liggen omdat ie eerst wel goed werkte.

Verwijderd

Op zaterdag 30 december 2000 14:06 schreef Smetske het volgende:
Mijn pc loopt steeds vast. Het beeld bevriest maar het geluid speelt lekker door. Ik heb dan nog maar 1 manier om hem op te starten (RESET).

Ik heb dus het vermoeden dat het aan mijn video plankje licht. (Ik denk ook vooral aan de temp.)
Ik heb dus een asus 6800 delux (niet oc) en hij wordt net geen 97 graden. :( Dit hoort natuurlijk niet. De fan draait wel. Dus waar kan het aan liggen?
Heb je je FSB misschien te hoog staan (alleen als je hebt overgeclockt), dan worden de AGP en PCI bus snelheden ook verhoogd.
Vinden je kaarten niet leuk :(

Verwijderd

Topicstarter
Mijn icontje heb ik eraf gehaalt. Ik heb het gewoon ergens op internet gevonden dus ik wist niet dat het een rip was van iemand.
!!!!Het spijt me, Capoeiristas!!!!

Ik heb mijn pc niet oc. Mijn fsb staat wel op 101 omdat dat standaart is:?.
Ik hab vandaag de kaart onder mijn agp naar beneden geplaatst en de bracket er uit gelaten. Mijn videokaart wordt nu max nog maar 77graden. Er zit al verbetering in maar ik vindt het eigenlijk nog te warm.

Zou het kunnen zijn dat de sensor kapot is? Zo ja, waar kan ik dan een andere fan met sensor kopen?

Verwijderd

Damn, als dat al 20 graden scheelt, zou ik maar eens een slotkoeler kopen....

Verwijderd

je hebt zeker een miditower die helemaal volgepropt is met zooi??

hij krijgt gewoon te weinig koele lucht

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn pc best vol zitten ja. 1xisa 4xpci 1xagp 2xcd-(rw) 2xhd. Maar ik vindt het gek dat ie het eerst wel goed dee en op een volgende dag niet meer. :?
Ik denk dat een slotkoeler wel een goede oplossing is. Wat is een goed merk voor een slotkoeler?

edit: 4xisa |:( naar 1xisa

• henk jansen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-06-2024
ok maar hoe zie je die temp. nou? heb ook een 6800 alleen een pure maar waar zie ik dan hoe warm ie is?

Verwijderd

met de asus doe je dat met je Asus smart doctor voor je video kaart, staat op je driver cd en kan je bij asus downloaden.

Ik zou bij die temperatuur echt heel snel wat lucht door je kast gaan blazen, heb je nog een 5.25" bay vrij? dan zou ik gaan vor de JustCooler TT900 dat scheelde bij mijn miditower 10 graden op de mobo tmp

Verwijderd

Topicstarter
Je bent me net voor Hiro Shima.

Nee ik heb geen bay meer vrij. 2xCd-r(w) + SblivedriveII.

Ik zoek dus dan wel een slotkoeler maar die krijg ik nergens gevonden. Weet iemand waar ik die kan vinden?

link voor smartdockter 1.09
members.brabant.chello.nl/s.smetsers/smdoc109.zip

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Die temperatuur is op zekers niet gezond, mijn v7700 is nu zo'n 35 graden en kan oplopen tot 45, in een standaard midi towertje.

• shardphoenix
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-03 12:05
gewoon asus smartdocter installeren. staat op de cd die je erbij kreeg.
ook te doenloaden op de asus site (nieuwere versie)

nogmaals TERUG BRENGEN dat ding
95 is gewoon te heet
klinkt wel als een saaie tip
maar niet gaan kloten met coolers of pasta
hij mag met standaard cooler NOOIT zo heet worden
Dus gewoon een nieuwe vragen

Verwijderd

Heb je de kaart er al eens uitgehaald en de stof uit het koellichaam geblazen?
Bij mij scheelde dat zo'n 10 graden!

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

www.computer-land.nl heeft slot koelers.

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-08 15:51

we_are_borg

You will Comply

Ik ook heb een temp vn 92 a 93 graden ik ga morgen ochtend eerst eens even kijken wat er aan de hand kan zijn. Eerst dacht ik dat het aan het proggie lag maar ik voelde met men vinger even op de beoven kant en het is erg warm bij de fan kan ik niet eens aanraken. Volgens mij heeft asus zeer zware koeling nodig.

Ik heb het toch maar even gelijk gedaan. Hij draait nu op 72 graden.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Verwijderd

Mijn ASUS v7700 deluxe werd naar mijn zin ook te warm (50 graden).
Toen ff die troep tussen de koeler en de GPU verwijderd, koeler en GPU schoon gemaakt met spiritus, nieuwe koelpasta ertussen (gewone koelpasta dat je voor 10 piek per tube koop bij de plaatselijke electronica boer), en nu wordt hij ongeveer 40 graden.

De originele verbinding tussen de GPU en de koeler was maar 60 %, nu 99%

Verwijderd

Weet er iemand of de Asus V7100 Geforce MX ook een temp. sensor heeft. Bij het installeren van Smart Doctor kwam hij met de melding: 'No monitor IC is detected on your VGA card'. Ik gebruik wel geen originele Asus drivers, maar NVidia drivers.
Pagina: 1