Toon posts:

formateren?

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet een oude dell dimension L466c formateren. dit bakkie is 4 jaar oud. als ik de opstart flop van 98 erin doe, en ik doe format c:. dan zegt ie dit:

opdracht of bestandsnaam onjuist.

ik heb al een nieuwe partitie gemaakt met disk, maar ik moet hem nog wel formateren volgens mij. hoe kan ik dat nu doen???

format c:/q wil ook niet

Verwijderd

Dan is de fraag: staat het programma format wel op de flop? Het lijkt er op dat de computer het programma Format niet kan vinden....

Verwijderd

Topicstarter
aha, ik zal effe kijken voor een andere bootdisk waar format op staat. ik hoop dat dit het oplost

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Het lijkt mij dat de foutmelding die je krijgt van DOS heel duidelijk is? Het bestand staat er niet op en dus heb je een diskette te pakken zonder format :)

Ik ga dit topic sluiten aangezien ik er niet echt veel meer van zie komen. Lukt het hierna nog niet open dan gerust een nieuw topic maar neem daar dit in mee:
  • Vertel helder en duidelijk wat je zelf al geprobeerd hebt.
  • Geef exacte foutmeldingen, en voldoende info (welke bootdiskette gebruik je bv).
  • Kies een goede topic titel die je probleem kort en bondig omschrijft - zie ook de Windows Operating Systems policy
:)

Dit topic is gesloten.