@home abbo [overdragen mogelijk?]

Pagina: 1
Acties:

• ultimateharry
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:40

ultimateharry

Team Slayer:-)

Topicstarter
De volgende situatie:

Ik woon in een studentenhuis, waar ik een jaar of 4 geleden @home breedband heb aangelegd.
De modem staat op mijn kamer, we hebben allemaal een eigen televisie-aansluiting en ook een eigen huisnummer.
We sharen deze verbinding al die tijd al met een routertje.
Ik ga nu echter verhuizen, op zeer korte termijn, en ik vroeg me af of ik deze verbinding kan overdragen naar mijn andere huisgenoten.

Ik heb gezocht op GOT, maar op een of andere manier geen nuttig topic kunnen vinden.
In de @home algemene voorwaarden staat wel iets korts over overdragen en mogelijke kosten, maar niet in welke situaties dit kan.
Omdat ik niet meteen @home de situatie wil uitleggen, omdat ze dan misschien argwaan krijgen over het sharen, wilde ik eerst hier vragen naar ervaringen of tips.

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

precies hetzelfde gehad --> @home vind dat het wel kan, maar dat kost je knaken, schiet dus niet op.

Oplossing die wij hebben gehanteerd: gewoon abbo opzeggen en laat degene die in jouw kamer komt maar weer een nieuw abbo nemen, krijg je nog een paar maanden gratis internet ook (wij kregen er 4 gratis iig)

voorkomt een hoop administratief gezeik en het scheelt nog geld ook

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-02 21:56
maar misschien doelt de TS op overdragen om extra werk met opzeggen en dan weer aanmelden en de bijbehorende modemplaatsing en de tijd ertussen waarbij er mogelijk geen internetverbinding is.

De wijzen komen uit het Oosten!

• ultimateharry

ultimateharry

Topicstarter
Hier heb ik ook aan zitten denken, maar zit het huis dan niet een lange tijd zonder internet?

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-02 23:14

job

lang?? hoezo lang.
Als je @home aanvraagt, heb je een week later het doehetzelf pakket al in huis.

• Hallahan
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 11-09-2023

Hallahan

Bad Rooster

Contractovername kost je 20 pleuro, dis het is idd verstandiger om je eigen contract op te zeggen (4 wkn opzegtermijn!) en je huisgenoot een nieuwe abo te laten nemen (op dit moment 2 maanden gratis + modem)...

Cock flavored soup mix

• Mad_Manic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:39
Ik snap die @home echt niet met die administratiekosten. Want als je opzegt en vervolgens iemand anders weer een abo neemt kost ze dat veel meer geld gezien de modem die ze nieuw leveren en de gratis abonneemaanden die ze weggeven.

• ultimateharry

ultimateharry

Topicstarter
Ok, ik ga het abbo opzeggen en zal mijn huisgenoten melden dat ze zo snel mogelijk een nieuw abbo moeten regelen.

Bedankt voor het advies

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-02 15:42

we_are_borg

You will Comply

Contract overname zal ik niet doen als het mis gaat blijft het op je naam staan. Gewoon kijken wat je opzeg termijn is, 1 week voordat je alles in moet leveren iemand een nieuw abbo aanvragen. Voordeel is idd dat je weer aanbieden krijgt van de provider.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Pagina: 1