Toon posts:

5.1 systeem aansluiten op losse dvdspeler

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb enige tijd geleden een Medion homecinema gekocht, bestaande uit een dvd-speler, 1 center, 2 front en 2 rear speakers en een subwoofer uiteraard.

De speakers en subwoofer zijn allen d.m.v. twee draaidjes (welke ik in een soort luikjes achter in de speler moet vastzetten) met de speler verbonden.

Nu wil ik graag deze luidsprekerset aansluiten op een andere speler, bij voorkeur een Philips speler, bv. Philips DVP 720SA. Nu vindt ik achterop deze Philips speler niet de benodigde aansluitmogelijkheden voor mijn speakers.

Kan iemand mij helpen aan een oplossing? En heb ik een 5.1 decoder nodig in de nieuwe speler?

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:07

Arjan A

Cenosillicafoob

Zit er in het 5.1-systeem een digital-in? En in de 'andere' DVD-speler een digital-out?
Doe eens wat specs van beide apparaten.
Als er digital in en out aanwezig is, kan je de boel gewoon aansluiten.

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

Verwijderd

ik denk dat je het juist anders om moet bekijken. Ik zou de speler aansluiten op die andere (zo mogelijk) want blijkbaar is dat een all in one set. De versterker zit er dus bij in.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-02 18:22

JvS

Ik heb hem zelf ook

Verwijderd schreef op 03 oktober 2004 @ 15:40:

Kan iemand mij helpen aan een oplossing? En heb ik een 5.1 decoder nodig in de nieuwe speler?
ja

Dit staat letterlijk in de audio video FAQ, check bovenaan dit forum voor veelgestelde vragen (pc speakers op dvd speler aansluiten).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.